Obserwatorzy bloga

wtorek, 28 sierpnia 2012

Mincer & Protomold

A więc dzisiaj napiszę o przesyłce, którą dostałam już chwilę temu, zanim założyłam bloga. Jednak jeszcze o niej nie napisałam. Otrzymałam dwie kostki do układania. Coś w stylu "kostki Rubika". Z tym wyjątkiem, ze do drugiej kostki możemy coś włożyć, a złożenie jej nie jest skomplikowane :)Pierwsza kostka przyszła w bardzo fajnym "woreczku" :D. A oto zdjęcia :




A oto druga "kostka" :)



Jeśli chcecie je otrzymać to zapraszam na stronę : www.protomold.com Spróbujcie napisać maila do tej firmy w jęz. angielskim :)
Listonosz przyniósł mi także katalog, a w środku trzy darmowe próbki kremów. Załączam zdjęcie :


Również, jeśli chcecie je otrzymać wejdźcie na tą stronę : www.mincer.com.pl i napiszcie maila do tej firmy z prośbą o przysłanie darmowych próbek. Wzory takich maili są dostępne w internecie na stronach internetowych :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)