Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 11 marca 2013

Brit Softies - Opinia

Pisałam niedawno, iż otrzymałam Przysmaki dla psów Brit Softies w ramach testowania. Postaram się starannie opisać wrażenia moje i mojego pieska :) 

Od Producenta :


Przysmaki dla psów SOFTIES JOINTS & BONES zawierają wapń i chondroprotektory, które wspomagają budowę koścca i chronią stawy. Półmiękkie przysmaki dla psów ze składnikami poprawiającymi funkcjonowanie stawów i wzmacniającymi kości. Zawierają m.in. chondroitynę, glukozaminę i wapń.

Przysmaki dla psów SOFTIES Vitality zawierają duże ilości L-karnityny i naturalnych antyoksydantów, które pomagają w utrzymaniu odpowiedniej wagi ciała i poprawiają ogólną kondycję naszego psa. Półmiękkie przysmaki dla psów zawierające L-karnitynę i naturalne przeciwutleniacze. Wspierają witalność psa.

Przysmaki dla psów Brit SOFTIES HAIR & SKIN zawierają zbilansowane ilości kwasów omega oraz chelatowanego cynku. Półmiękkie przysmaki dla psów ze składnikami poprawiającymi wygląd sierści i skóry. Zawierają zrównoważony stosunek kwasów tłuszczowych Omega-3 i chelatu cynku.






Moja Opinia :

Przysmaki te są bardzo chętnie zjadane przez mojego pekińczyka :)  Szczególnie upodobał sobie przysmak Hair & Skin. Był on jego częstym wyborem. Jak na karmę dla psów mają bardzo ładny, mięsny zapach.  Są odpowiedniej wielkości, ani za małe, ani za duże. Mają różne, ciekawe kszałty. Łatwo jest je podzielić na poszczególne części.  Nie wywołały one żadnych negatywnych reakcji u mojego pieska. Idealnie nadawały się na trening. Dzięki nim mój pupilek umie już siadać, leżeć, podawać łapę i turlać się :) A minęło dopiero kilka dni.  Jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem tych przysmaków to zapraszam do Internetowego Sklepu Zoologicznego superzoomarket.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)