Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Dentofresh Junior - opinia

Dziś opiszę płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci o smaku gumy balonowej. Otrzymałam go w ramach współpracy od firmy Dentofresh.


Od Producenta :


Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.
Zawiera naturalne olejki eteryczne:
- miętowy,
- tymiankowy,
- eukaliptusowy,
- szałwiowy

i ich składniki:
- eukaliptol,
- tymol,
- mentol.

Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.

Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.

Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.





Moja Opinia :


Płyn ten odpowiada mi bardziej niż jego poprzednik. Zaletą jest ładne, wygodne opakowanie, wydajność oraz skuteczność. Zapewnia uczucie świeżości. Nie jest mocny, co jest dla mnie ważne. Smak gumy balonowej także przypadł mi do gustu. Dzięki miarce wiemy, jaką ilość płynu powinniśmy odmierzyć. Polecam tą płukankę nie tylko dla dzieci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)