Obserwatorzy bloga

sobota, 25 maja 2013

Balsam w kostce Jaśmin i Zielona Herbata - Opinia

Jakiś czas temu otrzymałam do testów od firmy Orientana balsam w kostce o zapachu jaśminu i zielonej herbaty.
Dzisiaj wyrażę swoją opinię na jego temat.





Od Producenta :


100% naturalny balsam do ciała stworzony z masła kokum, masła kakaowego, wosku pszczelego, olejów i olejków roślinnych

Wszystkie składniki są naturalne, tłoczone na zimno, nierafinowane, nie poddawane obróbce mechanicznej.

Zapach balsamu wspaniale wpływa na nasze samopoczucie. Poznaj nowy zapach - cudowniy jaśmin!

Olejek jaśminowy- wzmacnia włókna kolagenowe, reguluje drobne zmarszczki, poprawia strukturę skóry, wzmacnia barierę ochronną i uzupełnia niedobory lipidów

Ekstrakt z zielonej herbaty- posiada silne właściwości przeciwutleniające, blokuje enzymy odpowiedzialne za degradację kolagenu z skórze właściwej, łagodzi stany zapalne i podrażnienia, regenreuje, zwiększa elastyczność, pobudza ujędrnienie i ukrwienie skóry






Moja Opinia :


Zapach jaśminu i zielonej herbaty był wyczuwalny nawet przez kopertę, w której się znajdował. Bardzo przypadł mi do gustu. Byłam zaskoczona produktem, ponieważ pierwszy raz słyszałam o balsamie do ciała w kostce. Używałam go, pocierając bezpośrednio po skórze. Balsam topi się pod wpływem temperatury ciała. Dobrze się wchłania w skórę. Po stosowaniu zauważyłam, iż stała się ona bardzo gładka, nawilżona i bardziej jędrna. Piękny zapach balsamu bardzo długo się utrzymywał. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

32 komentarze:

  1. Również pierwszy raz słyszę o takim balsamie ale ciekawie się prezentuje :) Obserwuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także I raz : ) Fajnie, że są takie blogi z opiniami produktów, bo można się z nimi bliżej zapoznać ;)

    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ;)
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i przydatny blog :D

    obserwuję :D
    gabbystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://sally-sallyy.blogspot.com/
    obserwujemy ?
    zachęciłaś mnie do kupna ;)
    fajnie że dałaś też swoją opinię ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog oraz przydatne informacje:)
    http://bogowiemody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo nigdy nie słyszałam o balsamie w kostce. Ciekawie się prezentuję :)

    także obserwuję :)
    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaobserwowałam, liczę na rewanż :))
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog:)
    pierwszy raz słyszę o balsamie w kostce:)

    także obserwuję:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też go używałam, szkoda tylko ze mało wydajny :)
    zapraszam do mnie : http://nalnana-dreamoflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, ja też dopiero teraz usłyszałam o balsamie w kostce! Muszę sobie taki sprawić. Świetny ten kształt jest, od niego! :P
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam wolę standardową wersję balsamu :)
    Obserwuję, cocaone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. balsam w kostce.. dziwne :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, coś nowego :)
    Ja także obserwuję :)
    Pozdrawiam.
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super , że takie rzeczy testujesz , dzięki tobie wiemy co wybierać ! :)
    Obserwuję :)

    http://cracks-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Taki podreczny! : p I super kształt! Pierwszyraz o takim slyszalam!!
    u mnie nowy post:
    www.kaarina-blog.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blooog xd
    Zapraszam: rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog :D cudowny post * zapraszam do mnie http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę balsam w takiej formie. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog :)
    Obserwuje+
    zapraszam do mnie:
    olkametal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Początkowo patrząc na ten balsam mówiłam, że musiało się coś autorce pomylić, bo to wygląda zupełnie jak mydło :D Przepraszam. Po doczytaniu się notatki ujrzałam, że jednak to balsam. Ciekawy pomysł i kształt. Gdzie można go zamówić/kupić? :)
    Zapraszam do siebie, dodaję do obserwowanych :) http://xlifeinspirationsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko pisze tutaj : http://www.orientana.pl/webpage/jak-kupowac.html ;)

      Usuń
  24. Balsam w kostce brzmi super.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahha , na początku myślałam że to mydło , Ale wygląda to fajnie , muszę czegoś takiego poszukać i sama spróbować ;)
    Śliczny i świetny , Blog obserwuje i licze na rewanż ,
    http://thefirstminutemaybethelast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna rzecz. Też myślałam,że to mydło:) Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śmieszne, balsam w kostce :D Ale opis mnie bardzo zaciekawił!

    obserwuję i zapraszam na fajnestylowki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przydatny blog a wyżej opisywany produkt prezentuje się na prawdę świetnie. Myślę, że go wypróbuje... chociaż balsam w kostce to kontrowersyjny temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny ten balsamik ,nigdy takich nie używałam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)