Obserwatorzy bloga

piątek, 3 maja 2013

Recenzja jedwabiu do włosów.

Dzisiaj nadszedł czas na jedwab do włosów CHI Silk Infusion, który otrzymałam do testowania w ramach współpracy od firmy Ambasada Piękna


Od Producenta :


CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania. Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona o proteiny sojowe i pszenicy. Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża, ułatwia układanie. Chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd.





Moja Opinia :



Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Pomimo jego wielkości i  pojemności, która wynosi tylko 15 ml, jest on bardzo wydajny i wystarcza na wielokrotne stosowanie. Ma bardzo ładny zapach. Jednak największą jego zaletą jest skuteczność. Stosuję go po każdym umyciu włosów i dzięki niemu rozczesują się one bardzo łatwo. Dodatkowo są bardziej miękkie i gładkie w dotyku. Zauważyłam, że odkąd używam tego jedwabiu włosy przestały mi wypadać garściami oraz zmalała ilość rozdwajających się końcówek. Nie znalazłam żadnych wad. Bardzo polecam ten produkt :)


1 komentarz:

  1. Świetny blog. :3 <3 Ciekawy, fajny , nie mogę znaleźć w nim wad.
    Podpisano: Ofeliaaaa. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)