Obserwatorzy bloga

środa, 12 czerwca 2013

Hipoalergiczny proszek do prania Concertino - Opinia

Jakiś czas temu otrzymałam 3 próbki hipoalergicznego proszku do prania Concertino Baby, po 100 g każda. Po przetestowaniu opiszę go dzisiaj ;)




Od Producenta :


Nowa linia produktów CONCERTINO BABY została stworzona z myślą o pielęgnacji odzieży Twojego dziecka. Wszystkie produkty zostały przetestowane dermatologicznie i uzyskały miano hipoalergicznych, dlatego mogą być także stosowane do prania odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików. Ponadto w trosce o środowisko naturalne, żaden z produktów nie zawiera szkodliwych fosforanów ani zeolitów. Produkty CONCERTINO BABY to sprawdzona jakość w przystępnej cenie.




Moja Opinia :


Jak już wspomniałam, jedna próbka ma 100 g i wystarcza na jedno pranie. Proszek jest łagodny i delikatny, a  zarazem skuteczny. Nie podrażnia skóry. Dobrze pierze i wypłukuje się. Po użyciu ubrania są świeże, czyste i miękkie w dotyku. Bardzo ładnie i przyjemnie pachną. Po praniu, ubrania nie blakną i nie tracą swojego koloru. Krótko mówiąc, dobry proszek. Nie mam żadnych zastrzeżeń :)

8 komentarzy:

  1. http://dreemnajs.uchwycone-chwile.pl12 czerwca 2013 12:59

    Też posiadam ową próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tego samego zdania i tez nie mam żadnych zastrzeżeń do tego proszku ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam te próbki, same plusy, producent się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opakowania. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnyy proszeek. Obserwuję :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze ja swojej dzidzi piore juz w normalnych proszkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze powiedzieć o tym mojej cioci, bo moja mała kuzynka ma uczulenie na różne proszki. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)