Obserwatorzy bloga

sobota, 29 czerwca 2013

Magiczne Chusteczki - Opinia

Ponieważ jak wszystkim wiadomo wczoraj oficjalnie rozpoczęły się wakacje, mam dużo więcej czasu. Z tego względu dziś przygotowałam dla Was kolejną recenzję. Będzie ona dotyczyła pewnych gadżetów, które otrzymałam do testowania w ramach współpracy z firmą Magiczne Chusteczki.






Od Producenta : 



MAGICZNE CHUSTECZKI – niepodobne do innych !!
Wystarczy je polać wodą !!
Magiczne Chusteczki są to skompresowane chusteczki
w kształcie małej monety
, które po zetknięciu z wodą samoczynnie rosną aż do swoich naturalnych rozmiarów – z niewielkiej tabletki otrzymujemy prostokątną chusteczkę 23x24 cm.

Magiczne Chusteczki nie są nasączone żadnymi substancjami chemicznymi (jedynie wodą po polaniu) a do tego wykonano je z wiskozy, dzięki czemu są trwalsze od tradycyjnych chusteczek higienicznych.

Za sprawą swoich małych rozmiarów Magiczne Chusteczki można mieć zawsze przy sobie, szczególnie poza domem – zajmują mało miejsca i posiadają wiele zastosowań.






Moja Opinia : 


W opakowaniu znajduje się 8 sztuk. Każda chusteczka ma kształt małej monety i wyglądem przypomina także małe, białe cukierki. Ich rozmiar sprawia, że nie zajmują wiele miejsca i można je wszędzie ze sobą zabrać. Rozkładają się pod wpływem niewielkiej ilości wody. Są praktyczne oraz wielofunkcyjne. Ja głównie używałam ich do demakijażu, nasączając je w płynie micelarnym oraz ścierania kurzy i wycierania butów. Dobrze się w tym sprawdzają.  Nie rozrywają się. Są trwałe, ale miękkie i delikatne. Nie mam się do czego przyczepić ;) 




26 komentarzy:

  1. świetna recenzja!!!! jesteś dobra w te klocki ;3

    zapraszam też do mnie majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka urocza nazwa :*
    Zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś na prawdę dobra, jeśli chodzi o recenzje. Kiedyś na pewno je kupie *-*

    Jeśli będziesz miała czas, zapraszam Cię na mojego bloga
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję :)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super, bardzo przydatne na wyjazdach bo zajmują mało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny blog! Bardzo mi się tutaj podoba! :)) Pozdrawiam cieplutko!


    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wynalazek :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, nie słyszałam jeszcze o tym:) przecudowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają :) chyba też do nich napiszę, bo zachęciłaś mnie do testowania :)

    Pozdrawiam, MT z www.testandwrite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę aż napisałam do nich bo takie chusteczki świetna sprawa... :) np. jak gdzieś "ubrudzą" się buty kropla mineralnej i już możemy wycierać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę takie chusteczki - jakie są duże! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam chusteczek w takiej formie, bardzo ciekawe:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, też muszę takie mieć. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie fajne ! takich jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę,świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedys podobną chusteczkę, ale z Durexa.
    Byłam mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamelka te chusteczki sa MEGA !!:))

    Zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie :))
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  19. Te chusteczki to niezły gadżet. Idealnie przydałby się teraz w wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam zielonego pojęcia, że cos takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)