Obserwatorzy bloga

piątek, 28 czerwca 2013

Marion Hair Therapy Gorąca Kuracja do włosow - Opis

Kolejnym produktem, który dzisiaj opiszę jest Gorąca kuracja do włosów każdego rodzaju z olejkami ze słodkich migdałów i kokosu Marion Hair Therapy, którą otrzymałam od firmy Marion.





Od Producenta :


Kuracja do włosów o działaniu odżywczym i pielęgnacyjnym. Wzbogacona olejkami ze słodkich migdałów i kokosowym, które sprawiają, że włosy stają się miękkie, wygładzone i lśnią naturalnym blaskiem
każdy rodzaj włosów.
Preparat w połączeniu z wodą wydziela przyjemne ciepło, które wzmacnia działanie aktywnych składników.

Sposób użycia :

Niewielką ilość nanieść na wilgotną dłoń. Rozetrzeć w dłoniach w celu wydzielenia ciepła. Rozprowadzić na umyte, wilgotne włosy, wcierając w skórę głowy, po minucie spłukać.

(10 ml)


Moja Opinia :


Jestem trochę zawiedziona, ponieważ prócz bardzo przyjemnego, kokosowo-migdałowego zapachu, który przez jakiś czas utrzymuje się na włosach, a po użyciu unosi się w powietrzu, kuracja ta nie miała mi nic więcej do zaoferowania. Ma niewygodną aplikację. Płyn jest bardzo rzadki i podobnie jak z parafinową kuracją dla dłoni tej samej marki, trzeba być bardzo ostrożnym, aby nie wylał się. Mała ilość przelała mi się między palcami. Mam gęste i długie włosy, więc kuracja nie wystarczyła. Nie dostrzegłam żadnych efektów po zastosowaniu. Włosy były takie same jak przed użyciem. Muszę stwierdzić, że bardzo przyjemne jest uczucie ciepła, gdy rozciera się płyn w dłoniach. Jednak żadnej rewelacji nie ma.

27 komentarzy:

  1. super blog,będe wiedzieć gdzie mam nie kupować :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że nie da się zauważyć jakichkolwiek efektów przy zastosowaniu 1 saszetki. Mogliby sprzedawać to cudo w większych opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie, może jakiś efekt by się pojawił po 20-30 saszetkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja mogliby sprzedać w większych opakowaniach. Dzięki że mówisz to się wstrzymam z kupnem. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że firma tak psuje swój wizerunek

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro mówisz, że kiepskie to ci wierzę :3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadało się fajne, wyszło klapą ;/ Powinno być większe opakowanie ;]
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam gęste i średnio-długie włosy, więc pewnie by nie dało rady. (:


    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to nie dla mnie ;x
    hejka a u mnie nn ;) i życzę udanych wakacji ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze sie nie sprawdzila... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu no to dobrze wiedziec czego nie zakupic

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłych wakacji :)
    zapraszam do mnie

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam tego jeszcze nigdzie u mnie w mieście, ale chętnie wypróbuję, choćby dla sprawdzenia tego ciepła:)
    przecudowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam i zgadzam się z twoją opinią.

    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spotkałam się z tego typu kuracją :-) chętnie bym wypróbowała tak z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, ładny zapach to nie wszystko :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tego, może kiedyś skorzystam ;)


    Jeśli będziesz miała czas, zajrzysz na mojego bloga? Wiesz jak to dla mnie ważne, sama jesteś Bloggerką ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja co prawda jeszcze nie miałam kontaktu z tą kuracją, ale spotkałam się już z wieloma negatywnymi opiniami na jej temat, więc pewnie to nic ciekawego, a szkoda, bo wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie sprawdziła bo zapowiadała się fajnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi. Może jutro sobie zrobię tę kurację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jej :)
    Dzięki za obserwację i odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam takiego produktu i nie używam podobnych

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kokosowy zapach- szkoda, że kuracja się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również dostałam ten produkt do testów, ale musi jeszcze poczekać na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)