Obserwatorzy bloga

środa, 19 czerwca 2013

Parafinowa kuracja dla dłoni - Recenzja

Dziś przygotowałam dla Was recenzję parafinowej kuracji do dłoni, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Marion.
W jej skład wchodzi regenerujący peeling oraz pielęgnacyjna maska parafinowa. Dołączono również jednorazowe rękawiczki.






Od Producenta :


Regenerujący Peeling do dłoni zawiera naturalne łupiny z orzecha i olej jojoba. Peeling pozwala  usunąć zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Przyspiesza wchłanianie składników aktywnych, pobudza krążenie, regeneruje spierzchniętą skórę dłoni oraz zmiękcza zrogowacenia. Nadaje dłoniom wyjątkową gładkość i elastyczność. (5 g)


Pielęgnacyjna Maska Parafinowa w płynie przywraca prawidłową kondycję suchym i wymagającym regeneracji dłoniom. Dzięki unikalnej formule opartej na oleju parafinowym i oleju ze słodkich migdałów maska tworzy na skórze delikatny film, zabezpieczający naskórek przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniami, jednocześnie odżywiając i wygładzając skórę dłoni.  Zawarty w masce naturalny emolient Super Sterol Liquid doskonale nawilża i regeneruje, a witaminy E, A, F pomagają zlikwidować szorstkość skóry oraz utrzymać jej prawidłową wilgotność. Maska pozostawia skórę miękką i jedwabiście gładką. (6 ml)



Moja Opinia :


Kurację łatwo się aplikuje. Na odwrocie saszetek przedstawiony jest prawidłowy sposób użycia, więc nie miałam z tym żadnego problemu. Ma ona bardzo przyjemny, migdałowy zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Nie podrażnia jej. Peeling jest ziarnisty, łatwo się spłukuje. Nadaje dłoniom gładkość i elastyczność. Maska parafinowa również spełnia swoje zadanie. Po użyciu skóra dłoni jest bardziej miękka, zregenerowana i jedwabiście gładka. Jedynym minusem maski jest jej płynna konsystencja. Przez to niewielka ilość maski wylała mi się. Trzeba być bardzo ostrożnym. Mimo to jestem bardzo zadowolona z działania tego kosmetyku :)

16 komentarzy:

  1. Interesująca recenzja-czekam na kolejne:) Zapraszam też do mnie http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja ;-))

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z takim produktem ;)
    Marionu używałam tylko szamponetki do włosów, które bardzo lubię ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o czymś takim, ale nigdy nie używałam... :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię specyfiki wszelkiego rodzaju do stup i do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię jak zapach utrzymuje się na skórze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post.. :)
    Keep in touch
    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama to ma i jest zadowolona. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo fajna sprawa, uwielbiam takie kosmetyki do rak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też by mi się taka maska przydała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zrobić taki prezent mojej mamie, będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wypróbowała ;)

    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym go przetestować, muszę sobie taki kupić

    vannili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz zobaczyłam taki produkt,dzięki za opinie :)
    possibiliyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)