Obserwatorzy bloga

sobota, 22 czerwca 2013

Poduszka gryczana - recenzja

Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości Pana Grzegorza otrzymałam paczkę od sklepu NoweKlimaty.

Znajdowała się w niej poduszka gryczana, którą miałam przetestować. Dziś przygotowałam dla was jej recenzję ;)



Od Producenta :


Poduszka do spania wypełniona łuskami gryki – dla tych, którzy chcą dobrze i zdrowo spać.
Jest średniej wielkości, ma 50x40 cm. Często wybierana przez klientów. Łuski gryki zawarte w poduszce łatwo uformować i dopasować do kształtu głowy i szyi. Daje wystarczająco dobre podparcie dla głowy, na odpowiedniej wysokości. Jest plastyczna ale nie sprężynuje. Jeśli chcesz jeszcze wyżej mieć pod głową - przekręć poduszkę o 90 stopni. Jeżeli jest za wysoka - odsuń zamek i odsyp odpowiednią ilość łuski
Każda poduszka jest standardowo zaopatrzona w poszewkę, którą można zdjąć. Dopiero pod poszewką znajduje się właściwy wsyp, który jest zapinany na zamek.

Specyfikacja:
Wymiary: 50 x 40 cm, waga ok. 2,2 kg.
Poszewka: bawełna 100% - zapinana na zamek, kolor beżowy - to wersja podstawowa. Możesz wybrać jako opcję inną poszewkę.
Wsyp: bawełna 100% - zapinany na zamek.
Wypełnienie: łuska gryki 100% (w opcji - wypełnienie z łusek z uprawy ekologicznej, z certyfikatem)
Konstrukcja: poduszka ma wszyty zamek. Dzięki temu możesz dosypać lub odsypać łuskę gryki - w ten sposób uregulujesz objętość poduszki. Poszewkę możesz zdjąć i wyprać. W opcjach możesz wybrać dodatkową poszewkę.

Konserwacja i utrzymanie czystości:
Poszewkę łatwo zdjąć i wyprać w temperaturze 40 st. C.
Możesz też poduszkę włożyć do worka foliowego i na kilka godzin umieścić w zamrażalniku. Dzięki temu pozbędziesz się roztoczy. Możesz też odświeżyć poduszkę w suszarce (bez prania!) przez 10-15 minut.




 Moja Opinia :
  
Zacznę od wyglądu. Poduszka bardzo mi się podoba, ma bardzo ładny kolor - beżowy. Poszewka wykonana jest z bawełny. Można ją zdjąć i bez problemu wyprać. Poduszka ma dwa rozsuwane zamki, pod którymi znajdują się łuski gryczane. Łatwo można je dosypać lub odsypać, aby zmienić objętość poduszki. Na pierwszy rzut oka pomyślałam sobie, że nie da się na niej spać. W dotyku jest dość twarda, a łuski gryczane szeleszczą. Jednak bardzo się myliłam. Poduszka idealnie dopasowuje się do kształtu głowy. Ponadto, śpiąc na zwykłych poduszkach, budziłam się rano z bólami karku i kręgosłupa. Odkąd sypiam na poduszce gryczanej, dolegliwości te ustały. Sądzę, że mogłaby być trochę większa, ale wielkość nie ma aż tak dużego znaczenia ;) Jestem bardzo zadowolona z tej poduszki :)

35 komentarzy:

  1. Także nawiązałam współpracę z P. Grzegorzem ;)
    Ile czekałaś na poduszkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna ta poduszka *-*
    Masz świetnego bloga :) Obserwuję ;))

    niiksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takiej poduszce :) Ale ciekawe, ciekawe :)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje
    kejtis-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też dostałam od nich poduszeczkę, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam jeszcze o czymś takim , chyba kupię :P
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa czy mi, także umiliłabym sen ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie ta poduszka była twarda w dotyku,a teraz gdy na niej śpie jest super :)
    wiem coś o tym,też nawiązałam współpracę z panem Grzegorzem :D
    possibiliyty.blogspot.com
    już za chwile nowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sobie załatwić taką poduszkę. Ciekawe jak się na niej śpi.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog . Tylko tak dalej ^_^
    http://comywidzimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba czas na wymianę mojej poduszki :D
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to, jak wygodna i miła podusia do snu:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za komentarz :)
    świetny blog :)
    obserwuję :)
    P.S. Nie widzę Cię w moich obserwowanych, więc zapraszam ponownie do mnie i sprawdź jeszcze raz,czy się dodałaś :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa ta poduszka, kiedy pomyślałam 'gryka' to nasunęła mi się myśl spania na kamieniu, ale skoro mówisz, że jest inaczej :)
    vannili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham poduszki <33 Bardzo ładna, chętnie bym na niej spała...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musi być wygodna ! I ładna taka elegancka <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo słyszała i czytałam dobrego o tych poduszkach:-) ale swojej jeszcze nie mam :-) obserwuję...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, powinnam kupić sobie taką poduszkę ;p
    Często rano boli mnie kark albo plecy :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna poducha:) kolorek poszewki śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna-ciekawe jak mój mąż by na niej spał-ciągle narzeka na bóle:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo dobrego słyszałam o tych gryczanych poduszkach. Twoja jest dosyć uniwersalna, ale niejednokrotnie dziewczyny otrzymują takie poduchy w przeróżnych, fikuśnych wzorach. Fajnie, że produkt dobrze się spisuje. Myślę, że Twoja recenzja utwierdziła mnie w przekonaniu, iż warto zainwestować w takie cudo;) Chętnie się rozejrzę, bo uwielbiam spać a skoro można uczynić spanie lepszym to na pewno warto ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taką samą poduszkę i uważam, że jest fantastyczna :) nie wyobrażam sobie teraz spać na innej :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jest ta podusia :) też dostaliśmy tylko taką "prosto układającą kręgosłup". Póki co jest minimalnie za twarda, ale myślę że się wyrobi. Zmobilizowałaś mnie do recenzji :P

    Pozdrawiam, MT z www.testandwrite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)