Obserwatorzy bloga

piątek, 14 czerwca 2013

Współpraca z Marion

Dzisiejszej przesyłki w ogóle się nie spodziewałam i byłam bardzo zaskoczona, gdy dowiedziałam się, co jest w środku :)
Jakiś czas temu napisałam w sprawie współpracy do firmy Marion.
Nie uzyskałam jednoznacznej odpowiedzi, a dzisiaj otrzymałam od nich kosmetyki do testowania. W przesyłce znajdowały się :

- Delikatny, dwufazowy płyn do demakijażu oczu,
- Odżywka stylizująca w piance,
- Błyskawiczna odżywka bez spłukiwania do włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych objętości,
- Gorąca kuracja samorozgrzewająca do włosów z olejkami z kokosa i migdałów,
- Regenerujący peeling i regeneracyjna maska parafinowa dla zniszczonych dłoni.

Kolejne testowanie czas zacząć :)



20 komentarzy:

  1. Mam tą odżywkę stylizującą. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajna współpraca Ci się trafiła ;)
    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa współpraca ;) czekam na recenzje kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nawiązania współpracy :) widzę, że niekoniecznie to firma musi wyjść pierwsza z propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywka stylizująca mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam płyn do prostowania włosów z tej firmy =)
    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na recenzje tej kuracji samorozgrzewajacej do wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do Marion pisałam jeszcze na początku działalności swojego bloga. Teraz to firmy same piszą do mnie a nie na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na bloga. dziś właśnie przy okazji wolnego czasu poszłam kupić sobie parę kosmetyków. Tak naprawdę rzeczy są dość drogie jeśli chcemy je kupić dobrej jakości. Szybko pokonałam swoje granice...
    http://born2make.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. blog, że tak powiem inspirujący ^^
    bardzo mnie zaciekawił i sspodobał mi się, częściej tu będę zaglądać.! :D

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny i koma :) miło z tw str. ;)
    czytam wiele podobnych bloogów, tw jest bardzo zaskakujący i bardzo ciekawy ;)
    ps. gratki współpracy ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy, ciekawa jestem jak sprawdzi się płyn do demakijażu, bo z wyglądu przypomina z Ziaji...

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję nowej współpracy!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki! Gratuluję współpracy!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś dwufazówkę od Marion, była całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję produktów :) Fajnie, że się rozwijasz!
    Pozdrawiam! http://www.jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, gratuluję. :)Lubię dwufazowe do oczu. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)