Obserwatorzy bloga

czwartek, 27 czerwca 2013

Wybielająca pasta do zębów Email Diamant Rouge - Recenzja

Dzisiaj nadszedł czas na recenzję wybielającej pasty do zębów Email Diamant Rouge, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Atos MM.




Od Producenta :



Email Diamant Rouge to luksusowa, czerwona legendarna pasta do zębów o niespotykanym, skutecznym wybielającym działaniu. Po umyciu zębów stają się one białe, a dziąsła otrzymują żywy, naturalny kolor. Z uwagi na swoje rewelacyjne działanie chętnie stosują ją aktorzy, prezenterzy telewizyjni, biznesmeni, modelki, stewardessy oraz wszyscy ci, którym zależy na pięknym wyglądzie uzębienia. Efekt wybielenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu, a różowe, żywe dziąsła to zamierzony efekt podkreślający biel zębów. Pasta wyprodukowana jest na bazie absolutnie neutralnych komponentów znakomitej jakości. 







Moja Opinia : 


Jak widać na zdjęciu pasta ma różowy kolor. Opakowanie wygląda bardzo estetycznie. Zawartość tubki dobrze się wyciska. Po kilku myciach widoczne są efekty. Zęby stają się bielsze, a dziąsła mają zdrowszy i bardziej różowy kolor. W przeciwieństwie do niektórych past, ta nie barwi języka. Barwi jednak szczoteczkę, co można zauważyć na powyższym zdjęciu. Smak niezbyt przypadł mi do gustu. Po jakimś czasie jednak przyzwyczaiłam się do niego i nie przeszkadzał mi już tak bardzo. Pasta bardzo mało się pieni. Nie mogę stwierdzić, że jest wydajna, gdyż niewiele mi jej już zostało. Mimo wszystko sądzę, że warto jest kupić ją chociażby dla jej wybielającego działania ;)
 

31 komentarzy:

  1. Muszę skorzystać. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej paście ;) Myślę, że może ją wypróbuje ;)
    Pozdrawiam - Rosa


    ariairosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pastę możesz kupić w sklepie internetowym, dokładnie tutaj : http://bialyusmiech.com/Sklep/291_218_oferta/8867_wybielajace/Produkt/34343_email-diamant-rouge-wybielajaca-pasta-do-zebow.aspx ;)

      Usuń
  4. Nie widziałam tej pasty nigdy wcześniej, ale ogólnie to nie mam zaufania do past wybielających. Dziękuje za obserwowanie, jako że mój blog jest całkiem nowy, to wiele dla mnie znaczy:) Również obserwuję Twój, przecudowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tylko pytanie ile kosztuje?
    Napisałaś, e jest mało wydajna więc może się okazać, że wyam na nią fortunę
    No ale nic i tak sprubuję
    vannili.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak mało wydajna ;p Ja powiedziałabym, że po prostu do tych najbardziej wydajnych nie należy, ale starczy na troszkę ;) Zależy ile ktoś jej używa ;p Koleżanka bierze jej troszkę za dużo, bo na zaleceniach jest napisane, by wycisnąć jedynie 1 cm pasty :))

      Usuń
    2. W ich sklepie internetowym kosztuje 27 zł.

      Usuń
  6. miałam ją kiedyś ale nie pamiętam już jej działania chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mojej szczoteczki nie barwi trwało. lubię ją.
    w smaku jest specyficzna, dla mnie neutralna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po niej mam język jak malina :D heh dziwię się, że Twojego nie zabarwiła ;p

    Ogólnie produkt jak dla mnie na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czegoś takiego szukałam - dzięki :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo czekałaś aż firma odpowiedziała w sprawie współpracy ?
    zapraszam do mnie http://inszaworld.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś go używałam, wystraszyłam się na początku tego barwnika ale później było ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam ten produkt ;p

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwony kolor tej pasty to jest dopiero coś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może spróbuję :)
    U mnie NN
    zapraszam :-)

    www.e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Odstrasza mnie ten czerwony kolor ;-)
    Moze sobie kedys kupie ta paste ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny post,może kiedyś ją wypróbuję

    zapraszam:
    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Napewno skłonię się do zakupu tej pasty :)
    Zapraszam do siebie :
    http://ms-moje-minuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam jej, będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta pasta to takie małe oszustwo bo barwi dziąsła na czerwono przez co zęby wydają się bielsze i to tylko złudzenie :) po jej odstawieniu efekt znika. Ja z niej zrezygnowałam, pasty wybielające wystarczająco niszczą szkliwo po co jeszcze jame ustną traktować barwnikami :P według mnie to pasta ewentualnie na "większe wyjście" niż do stosowania na codzień

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Pasta fajna. Trickowa.
      Wybiela zęby i wyczerwienia dziąsła. Działa ok 6 godzin. A ile trwa dobra randka ? Co koło tego - no to wystarczy. Inne pasty są drogie i w ogóle nie wybielają. Ta wybiela, ma dobrą cenę, więc nie ma się co czepiać. Spiera się łatwo - samą wodą. Poplamiłem koszulkę to wiem. Nie narzekam. Trzeba mieć w łazience, bo białych zębów w 3 minuty nie zapewni żadna inna pasta. A ta bez problemów. Podobno we Francji to jest prawdziwy hit, a w Polsce używają jej - też podobno wszystkie stewardessy. I tyle ode mnie :-)
      Hejka.
      Sebastian w Warszawy :-)

      Usuń
  21. Znaczy dobra randka chyba może trwać i dłużej....

    OdpowiedzUsuń
  22. To znaczy w moim uważaniu ta dobra randka trwa ok. 6 godzin. Piszę, bo dziewczyna się ze mnie teraz śmieje, że nasza randka to już trwa prawie rok :-)
    No dobra, pozwoliła mi napisać, że powaliłem ją swoim śnieżnobiałym uśmiechem.
    He, he - no to dobra ta pasta... No nie ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)