Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 29 lipca 2013

Biosiarczkowy krem usuwający niedoskonałości skóry - Recenzja

Jakiś czas temu pisałam tutaj o próbkach biosiarczkowego kremu usuwającego niedoskonałości skóry, które otrzymałam od firmy BalneoKosmetyki. Choć z reguły nie testuję próbek produktów, jednak tych było aż siedem, więc jestem w stanie wyrazić moją opinię na temat tego właśnie kremu.




Od Producenta :


Balneokosmetyk z leczniczą, najsilniejszą na świecie wodą siarczkową, borowiną, oczarem i ekstraktem z kory wierzby do cery tłustej i mieszanej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.
Wyjątkowo skuteczny krem o lekkiej, niezatykającej porów formule, polecany do codziennej pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, ze skłonnością do trądziku.
Specjalnie opracowana receptura na bazie najsilniejszej na świecie siarczkowej wody mineralnej, borowiny, oczaru i ekstraktu z kory wierzby skutecznie usuwa niedoskonałości cery i zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Reguluje pracę gruczołów łojowych i normalizuje wydzielanie sebum, zapobiegając błyszczeniu się skóry, oraz zwalcza wykwity trądzikowe i chroni przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych. Dodatkowo zwiększa nawilżenie i sprężystość skóry, dzięki czemu zmarszczki stają się mniej widoczne, a skóra wygląda młodziej.
Dzięki regularnemu stosowaniu skóra odzyskuje równowagę i piękny, zdrowy wygląd. Niedoskonałości stają się mniej widoczne, a powierzchnia skóry – gładka i równa.




Moja Opinia :


Krem ma bardzo ładny, delikatny zapach i lekko tłustą konsystencję. Dość szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy tłustej warstwy. Po jego użyciu twarz nie świeci się. Skóra jest nawilżona i gładka w dotyku. Krem nie powoduje podrażnień, nie wysusza skóry oraz nie zatyka porów. Nie zauważyłam jednak, aby były one mniej widoczne. Natomiast mam wrażenie, że odkąd używam tego produktu, wypryski rzadziej się pojawiają. Ilość zaskórników i wągrów trochę się zmniejszyła, co bardzo mnie zaskoczyło. Jestem zadowolona z tego kremu. Dobrze radzi sobie z zaskórnikami, wągrami i wypryskami, tak jak zapewniał producent :)

18 komentarzy:

  1. Mnie by się coś takiego przydało. Tylko czy w składzie są jakieś kwasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w nim ekstrakt z kory wierzby, który zawiera kwas salicylowy.

      Usuń
  2. siarka ma dobre właściwości w leczeniu skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe czy by zadziałał na moje wągry. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę wypróbować. (:
    ___________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm jeżeli go gdzieś spotkam to przetestuję na sobie :) Niestety ja jestem dość sceptycznie nastawiona do tego typu produktów, tym bardziej z siarką bo najczęściej źle pachną.
    Zapraszam na notkę o schronisku w Wojtyszkach - poznaj prawdę o największym tego typu obiekcie w Polsce i jednym z największych w Europie! Dowiedź się dlaczego to miejsce nazywane jest przez fundacje i organizacje działające na rzecz zwierząt "obozem koncentracyjnym dla psów"! [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście nie mam problemów z trądzikiem chodź czasem coś się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że u Ciebie działa :) Ja nie mam trądziku i nie używam tego typu kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam jakiejś innej maści na podobnej bazie, nie pamiętam nazwy - kupiona w aptece. Chyba wszystkie produkty z podobnym składem działają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy słyszę elementy "siarki" w nazwie to od razu kojarzy mi się z tym odpychającym zapachem ;) Skoro jednak piszesz, że wcale taki nie jest, a wręcz przeciwnie to trzeba go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty z odrobiną siarki, bo zazwyczaj świetnie się sprawdzają ! ;) z pewnością wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  12. też je zamówiłam, dzisiaj otrzymałam maila, że zostały wysłane, nie mogę się doczekać kiedy przyjdą, skoro mówisz, że tak się fajnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować, choć ja mam niestety blizny potrądzikowe. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)