Obserwatorzy bloga

czwartek, 4 lipca 2013

Błyskawiczna odżywka do włosów pozbawionych objętości Marion - Recenzja

Kolejnym i już ostatnim kosmetykiem, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Marion jest Błyskawiczna odżywka do włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych objętości NaturaSilk.


Od Producenta : 


Do włosów cienkich, przesuszonych, delikatnych i pozbawionych objętości
Bez spłukiwania
PIELĘGNACJA I OBJĘTOŚĆ W JEDNYM!
Dwufazowa, superlekka formuła zawiera kompleks składników aktywnych: jedwab, kolagen, prowitaminę B5 oraz biotynę. Zapewniają one włosom:
  •  regenerację i wzmocnienie bez ich obciążania
  •  zwiększoną objętość
  •  intensywne nawilżenie
  •  wygładzenie i połysk
 Odżywka oprócz tego, że pielęgnuje włosy, stanowi idealną pomoc przy ich stylizacji.




Moja Opinia : 


Zacznę od tego, iż sądzę, że to nie jest odpowiedni kosmetyk dla moich włosów. Odżywka ta przeznaczona jest do włosów głównie pozbawionych objętości. Na brak objętości narzekać nie mogę. mam bardzo gęste włosy i staram się unikać takich produktów. Szczerze przyznam, że odżywki użyłam jakieś 5, 6 razy. Po zastosowaniu moje włosy się trochę spuszyły i było ich bardzo "dużo". Nie lubię tego. Jednak były miękkie i gładkie w dotyku, więc na mojej głowie nie powstała tzw. "szopa".  Spodobał mi się jej delikatny zapach. Cieszy mnie to, że nie wymaga spłukiwania, gdyż wole takie odżywki. Podsumowując nie jest zła. Poprostu nie jest przeznaczona dla mnie. Prawdopodobnie dla kogoś o słabych, pozbawionych objętości włosach byłaby wprost idealna.

31 komentarzy:

  1. Dla moich włosów to również nie jest :D

    Zapraszam!
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam gęste włosy, dlatego też mi się nie przyda. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy nie potrzebuja takiej odżywki ;;)

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To pewnie cos dla mnie, ja potrzebuję obecności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja nie potrzebuję takiej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również potrzebuję objętości - chyba spróbuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow sporo współprac nawiązałaś - fajnie fajnie tak. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja może nie mam bardzo gęstych włosów, ale z Twojego opisu wnioskuję, że dla mnie też ta odżywka niekoniecznie się nadaje ... :)

    P.S. - Bardzo fajny blog i pomysł na bloga! Tak oryginalnie! :D

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tej samej firmy do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami :) Jest świetne :)
    Zapraszam:

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna recenzja, ale odżywka nie dla moich włosów c:
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili - http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też unikam takich odzywek... mam bardzo dużo włosów na głowie... choć przydałaby mi się jakaś mocno regenerująca :)

    obserwuję kochana!

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba sprobuje bo mi najbardziej brakuje obietosci u nasady oczywiscie moze akurat okaze sie dla mnie dobra;) Zaobserwowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja :3
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś też by nie była dla mnie, a teraz... czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcesz testować kosmetyki i inne produkty?polecam. zostan testerem już dziś. na prawdę warto http://testmetoo.com/dolacz-do­-na­s/?token=c479e­08a­16e­413180772ce­79c5b97b42 całkowicie za darmo nic nie tracisz a możesz tylko zyskać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, to już nie dla mnie, mam za gęste włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna dla mnie ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam już kiedyś z tej serii, tylko różową, chyba nabłyszczajacą, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie dla mnie :D ja mam aż za dużą objętość :P
    Zapraszam do zabawy - nominowałam Cię do Liebster blog award :)
    http://darmowa-probeczka.blogspot.com/2013/07/kolejna-nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi by się przydało :D więc chyba warto spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy ostatnio straciły objętość, więc myślę, że to odżywka w sam raz dla mnie. :)
    Może masz ochotę na wzajemną obserwację?
    XOXO pozdrawiam kiedyś Carrie D, teraz Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie potrzebuję objętości bo moje włosy z natury już sa takie :D

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odżywka wprost dla moich włosów ; )
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam podobną odżywkę do kudlów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używam odżywek w sprayu :-) wole ze spłukiwaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również nie mogę używać takich odżywek ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Z MARION MIAŁAM MGIEŁKĘ CHRONIĄCA WŁOSY PRZED TEMPERATURĄ. LUBIŁAM JĄ. DZIAŁAŁA LEPIEJ OD BIOSILKA

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam cienkie włosy to akurat dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)