Obserwatorzy bloga

sobota, 13 lipca 2013

Cienie do powiek Fashion Trendy - Recenzja

Przyszła kolej na ostatni kosmetyk, który otrzymałam do przetestowania od firmy Quiz. Są to cienie do powiek Fashion Trendy.




Od Producenta : 


 Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek. Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne.
Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Posiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów.





Moja Opinia : 


Sądzę, że kolory cieni bardzo dobrze łączą się ze sobą. Na powiece lekko połyskują. Są trwałe i długo się utrzymują. "Ładnie" schodzą, gdyż nie rolują się. Mają dobrą pigmentację. Kolory są dość intensywne i są praktycznie identyczne zarówno w opakowaniu jak i na powiece. Nie blakną. Przy nakładaniu cienie nie osypują się i nie brudzą opakowania. Mają łatwą aplikację, gdyż dobrze się je nakłada i rozciera. Chyba ich jedynym minusem jest to, że nie mają pędzelka, ale jak zapewne większość z Was mam go w domu, więc to nie sprawiło mi żadnego problemu ;)




29 komentarzy:

  1. Świetny wakacyjne kolorki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym je zobaczyć na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienie kolorów! Choć kompletnie nie do mojego koloru oczu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne cienie. Najbardziej podoba mi się kolor pastelowy :) Idealny do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful colours..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne połączenie jest tych kolorów: idealne na lato!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuuu jakie śliczne te kolory !!!
    zaprasza do siebie :
    http://livethedream-zk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No hej :) Dziękuję za miłe komentarze na moim blogu :) Myślę, że to idealny temat na bloga. Testowałaś już może olejek rycynowy ??

    http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeszcze nie miałam okazji testowania go ;)

      Usuń
  11. kolorki ładne, ale do mnie całkowicie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna pigmentacja :) kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam cieni z tej firmy, ale brzmi naprawdę bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne cienie jak na lato, Zapraszm do nas na nowa notke www.realstyle.bloog.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne ma te kolorki, kojarzą mi się z morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega fajny blog :D poobserwujesz, skomentujesz? www.kolorowa--szachownica.blogspot.com <-- Odwdzięczę się ♥ Zależy mi na Twojej opinii ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolorki : ) Do gustu najbardziej przypadł mi ten najjaśniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolory :-) nigdy nie miałam cieni z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie nn :)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    takie jasne i przejrzyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog ;)
    obserwujemy? (ja już)

    http://eloelo3200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)