Obserwatorzy bloga

piątek, 5 lipca 2013

Eyeliner Liquid liner for intense color - Recenzja

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję jednego z kosmetyków, które otrzymałam do testowania w ramach współpracy z firmą Quiz Cosmetics. Jest to Eyeliner Liquid for intense color.




Nie znalazłam go na żadnej stronie internetowej, więc nie potrafię Wam przytoczyć słów producenta na jego temat.




Moja Opinia :


Do tej pory nie używałam często eyelinera. 
Nie mam wprawy w robieniu kresek, co zapewne widać na poniższym zdjęciu :D
Jednak sądzę, że idzie mi coraz lepiej, a ten eyeliner bardzo mi w tym pomaga. Jest bardzo wygodny w użyciu. Kolejną jego dobrą cechą jest również wydajność, gdyż wystarcza na długi czas. Ma dość cienki pędzelek, który umożliwia łatwą aplikację i łatwo się prowadzi. Bardzo szybko wysycha, dzięki czemu nie odbija się na górnej powiece. Kolor kreski jest intensywny i nie blaknie w ciągu dnia. Jestem bardzo z niego zadowolona ;)


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam eyelinery w takiej postaci , bardziej od tych w słoiczkach ;) zwłaszcza że ten efekt jest bardziej zadowalający i precyzyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie dzis skonczyl mi sie eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedługo mam zamiar używać eyelinera

    Zapraszam!
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden w dom, ale źle się go używa, bo ma krótki patyczek z pędzelkiem Muszę kupić nowy. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Chciałam się właśnie przerzucić na eyeliner w takiej postaci, ale kupiłam jakiś dziwny, bo w ogóle "pędzelek" go nie nabierał...
    Może skuszę się na QUIZowski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie miałam tego bo wolę żelowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo chętnie użyłabym eyelinera, ale gdy robię kreskę, trzęsą mi się ręce... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie umiem malować się lainerami, kreski na oku bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)