Obserwatorzy bloga

środa, 10 lipca 2013

Lakier Safari od Quiz - Recenzja

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję lakieru do paznokci Safari, który otrzymałam do testowania w ramach współpracy z firmą Quiz.





Od Producenta :


Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.
 



 
Moja Opinia :


Nie dodałam zdjęcia wymalowanych tym lakierem paznokci ze względu na to, że nie wyglądały one zbyt ciekawie. Zacznę od plusów. Kolor bardzo mi się podoba. Buteleczka ma fajny design. Kolejną i zarazem ostatnią zaletą lakieru jest to, że dość szybko schnie. Natomiast ma zbyt płynną konsystencję. Jest bardzo wodnisty. Nierównomiernie się rozkłada. Szybko gęstnieje. Bardzo słabo kryje. Po kilku warstwach wciąż widać prześwity. Jest nietrwały i już na drugi dzień odpryskuje. Nie jestem z niego zadowolona. To wszystko co mam do powiedzenia na temat tego lakieru do paznokci.

23 komentarze:

  1. Dziękuje za komentarz♥
    Ja używałam lakier tej samej firmy i też nie byłam zadowolona.


    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ja mam 2 lakiery tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona , w przedostatnim poście na paznokciach mam różowy .. moje wcale nie są zbyt wodniste, mają idealną konsystencję .. ciekawe od czego to zależy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go miałam i też nie byłam za bardzo zadowolona. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek ma super, buteleczki też mi się podobają chociaż z doswiadczenia wiem że ta zeberka szybko się ściera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lakiery safari i mają bardzo ładne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tego lakieru pasuje ,,Nie oceniaj książki po okładce" :P

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy lakier z da vinci rowniez sa wodniste lakiery

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam z tej firmy, ale inny kolor i moje zdanie jest podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje zdanie co do tych lakierów jest podobne, ale mają bardzo ładne kolory ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście lakiery z tej firmy szybko schną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej trochę mnie zaskoczyła twoja opinia o.o
    ja od nie dawna kupuje te lakiery i jestem z nich bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor lakieru, dobrze wiedziec ze nie sa az tak dobre :)
    Zapraszamy na nowy wpis - realstyle.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli chodzi o lakiery do paznokci, to... Każda marka ma swoje świetne i gorsze lakiery. Ja mam niebieski mat, troszkę jaśniejszy i jest okropny. DO testowania otrzymałam fiolet i jak dla mnie rewelacja ;) To samo, jeżeli chodzi o Wibo- firma ma swoich zwolenników i przeciwników ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że się nie sprawdził, bo kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie nn :)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    a ponoć jedne z najlepszych lakierów, tak słyszłaam. no cóż.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor ładny i to tyle... szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor, szkoda, że taki nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek fajny w buteleczce, ale jak nie trwały, to już nieciekawie ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)