Obserwatorzy bloga

sobota, 6 lipca 2013

Maseczka Algowa na okolice oczu - Recenzja

Nie tak dawno temu w ramach współpracy ze sklepem BioCosmetics otrzymałam do przetestowania maseczkę algową Peel-Off mask for eyes.




Od Producenta : 


Algi to wielkie bogactwo cennych dla naszej skóry substancji. Zawierają duże ilości węglowodanów (szczególnie polisacharydów) protein, lipidów, różnego rodzaju mikroelementów i witamin.

Przeznaczenie:
- Dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.
- Do pielęgnacji bardzo delikatnej skóry w okolicy oczu.

Maseczka specjalnie przystosowana do pielęgnacji bardzo delikatnej skóry w okolicy oczu. Po zastosowaniu kontur oka jest natychmiast rozświetlony. Substancje aktywne zawarte w masce działają w synergii tworząc delikatną błonkę wiążącą komórki, przez co wzmacniają obronne funkcje skóry. Wspomaga regenerację komórek skóry, zawiera witaminę E oraz kolagen – składniki niezbędne w walce ze zmarszczkami, nawilżające i pielęgnujące delikatną skórę wokół oczu. Idealnie nadaje się do skóry potrzebującej silnej regeneracji, nawilżenia, dotlenienia oraz pielęgnacji przeciwzmarszczkowej, zapobiega tworzeniu się nowych zmarszczek.

Wskazania:

- opuchlizna pod oczami
- worki
- sińce
- skóra wiotka
- kurze łapki
- zmarszczki
- cienie
- oznaki zmęczenia
- inne obrzęki

Składniki aktywne:

Himanthala elongata – bardzo bogatą w pochodne polisacharydów (Laminarynę i Fucoidynę), które stymulują lokalnie mikrokrążenie w skórze zapewniając skuteczne działanie drenujące.

Witamina C
o działaniu antyoksydacyjnym.

Polifenole
– zawarte w algach, neutralizują wolne rodniki – czynnik odpowiedzialny za przedwczesne starzenie się skóry.

ThaliSource
– aktywny składnik pozyskiwany z alg morskich posiadający udowodnione działanie nawilżające skórę. Ten innowacyjny komponent bogaty w oligo i polisacharydy poprawia nawilżenie skóry i hamuje zjawisko utraty wody przez skórę.


Stosowanie:

Wymieszać proszek z wodą mineralną w stosunku 1 : 2 (1 miarka proszku i 2 miarki wody) do uzyskania gładkiej masy. Proporcje zwiększamy lub zmniejszamy odpowiednio do powierzchni skóry i w zależności od miejsca stosowania. Maskę nakłada się na twarz dokładnie oczyszczoną, wcześniej można wmasować serum odpowiednie dla danej skóry. Aplikujemy na powieki i pod oczy warstwą o grubości ok. 2 mm. Po kilku minutach maska tężeje. Po  20 minutach maskę zdjąć w całości.

Produkt stosowany jest w gabinetach kosmetycznych.

Opakowanie wielokrotnego użytku. Oryginalnie plombowane zapakowane algi w praktycznej saszetce 40g lub pudełku z miarką 95g. Profesjonalne opakowanie 25g wystarcza na ok. 25 zabiegów, 95g na ok. 100 zabiegów.
Dla intensywnej regeneracji maseczkę stosować 2 razy w tygodniu przez 6 tygodni, natomiast profilaktycznie jeden zabieg raz na 2-3 tygodnie.







Moja Opinia :


Zacznę od tego, że skóra wokół moich oczu nie wymaga znacznej regeneracji. Czasem jednak, po zbyt długim przebywaniu przed komputerem i zbyt krótkim śnie pojawiają się cienie pod oczami. W tym przypadku maseczka ta okazała się bardzo pomocna i zredukowała te oznaki zmęczenia. 
Otwarcie saszetki z maseczką sprawiło mi trochę trudności. Po otworzeniu jej, proszek trochę się wysypał, także za to daję minusa. 
Bardzo łatwo się ją robi. Wystarczy wsypać łyżeczkę maski i wlać dwie łyżeczki wody, a następnie wymieszać tak, aby nie było żadnych grudek. Proporcje są idealnie zachowane. Maseczka wystarcza na okolice oczu wraz z powiekami. Łatwo się ją zdejmuje. Po zastosowaniu jej, skóra wokół oczu jest gładka, miękka i nawilżona. Zniknęły cienie pod oczami. Jak zapewnił producent, maseczka bardzo dobrze sobie z tym poradziła.

15 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie brzmi : ) U mnie, podobnie jak u Ciebie, skóra wokół oczu jest ok, ale raz na jakiś czas, zapobiegawczo można użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczecie nie mam problemu ze skórą wokół oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też, tak jak Marta nie mam problemu ze skórą wokół oczu c:

    Jeśli będziesz miała czas, zapraszam Cię na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo taka by mi się przydała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam co nieco o "magicznej mocy" alg. Nigdy tego jednak nie sprawdzałam, ponieważ na skórę tworzy narzekać nie mogę. Tak samo jest z oczami - nigdy nie zauważyłam w ich okolicach cieni, worków a tym bardziej zmarszczek (jeszcze!).
    Jedyne czego bym potrzebowała, to dobry krem nawilżający do skóry twarzy wręcz nadwrażliwej. Bowiem moja, gdy się ją posmaruje byle jakim kremem nawilżającym ("byle jaki" nie odnosi się do jakości) zaraz wstępuje na nią rumieniec, pojawiają się bąble żywcem pożyczone od komarów i strasznie piecze. Masz może jakiś do polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Ja używam zwykłego kremu do twarzy Dove i jak dla mnie jest dobry. Kiedyś miałam dość suchą skórę twarzy, a teraz jest dużo bardziej nawilżona ;)

      Usuń
  6. taka maseczka mnie też by się przydała

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama taką ma. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt :)
    Zapraszam do mnie :D

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, może się na nią skuszę? Szczególnie w trakcie roku szkolnego moim oczom przyda się wsparcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z moją skórą wokół oczu również jest okej ;)

    Ciekawa recenzja ;) Bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna recenzja, produkt godny wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna :D i ja bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)