Obserwatorzy bloga

sobota, 20 lipca 2013

Odżywka do włosów Fitomed - Recenzja

Wczoraj wyraziłam swoją opinię na temat szamponu do włosów koloryzowanych ciemnych z henną i herbatą. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ekstraziołowej odżywki do włosów z tej samej serii, którą również otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem Fitomed.

 

Od Producenta :


Składniki bioaktywne: wyciąg z liści herbaty cejlońskiej i henny irańskiej, witamina E.

Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje ciemny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk.

Sposób użycia: stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać.

Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu wskazane jest stosowanie szamponu "Herbata i Henna" (odcienie ciemne).

Objętość: 200 ml.




Moja Opinia :  

 
 Stosowałam odżywkę wraz z szamponem do włosów, i jak pisałam wczoraj kolor moich włosów nieco się przyciemnił. Utrzymywałam ją na włosach jakieś 5 minut, po czym spłukiwałam letnią wodą. Po jej użyciu włosy dobrze się rozczesywały i już nie były poplątane. Akurat zapach odżywki bardzo mi się spodobał, chociaż nie lubię ziołowych produktów. Jest bardzo delikatny, jednak niestety nie utrzymuje się długo na włosach. Odkąd jej używam zauważyłam, że ilość rozdwojonych końcówek trochę się zmniejszyła. Na dodatek moje włosy stały się mocniejsze, bardziej błyszczące, mniej łamliwe oraz dłuższe. Jedynym, ale bardzo małym minusem jest to, że źle się układają. Krótko mówiąc polecam tą odżywkę zwłaszcza dziewczynom o ciemnych włosach ;)

32 komentarze:

  1. Widzę, że odżywka przynosi zdumiewające efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale miałam z ich firmy szampon i odżywkę do włosów przetłuszczających się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę spróbować :D

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki fitomedu,
    na pewno zaopatrzę się w odżywkę do jasnych włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt - dla mnie po wszystkich ziołowych produktach włosy się nie układają. W dodatku mam takie wrażenie jakby były poplątane i ....szorstkie. Jeśli znajdę z tej firmy odżywkę do innych włosów niż farbowane (bo ja nie farbuje) to może spróbuję :)
    Serdecznie zapraszam na nowe ogłoszenie na Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl - tym razem pomagamy Maćkowi po wielokrotnym złamaniu łapy! Dowiedz się jak możesz pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, ja tez nie lubię zbytnio ziołowych zapachów, ale mam dość mocno rozdwojone końcówki. Zrobię ombre, a za niedługo będę musiała je ściąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ciemne włosy, pofarbowałam niedawno na kolor czekoladowy ;)
    A Twoja recenzja zachęca, bo niestety mój kolor kocha się spłukiwać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta odżywka, ładnie tu u Ciebie teraz na zielono :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nie potrzebuję odżywki do ciemnych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może wypróbuje :)
    U mnie nn zapraszam :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie nie potrzebuję odżywki,ale recenzja jak najbardziej przydatna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie : ame-lusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam ciemne włosy i patrząc recenzję może się skuszę ;)

    obserwuję - www.dulcescrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak włosy mogły stać się dłuższe po odżywce? o.o

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatna recenzja :)

    Obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna :) Jak sobie zafarbuję na ciemno, będę pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatna tecenzja . Może kiedyś zastosuje ale do jasnych włosów. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog
    zapraszam do siebie http://testuje-z-rodzina.blogspot.com/
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedyne co mnie troszkę przeraża to fakt poplątanych włosów, ale poza tym myślę, ze ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. taka odżywka by mi się przydała:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda tylko, że nie układają się włosy :<
    po tym co opisałaś, to chyba odżywka godna spróbowania!
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam, ale widzę, że warto po nią sięgnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam taką ale do innego rodzaju wlosów i tez bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla włosów farbowanych na czerwień też się nada? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. raczej nie sądzę, ale pewności nie mam ;)

      Usuń
  27. to ja raczej jej nie użyję bo nie mam ciemnych :D
    zapraszam diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zostałaś nominowana przeze mnie do LBA miło mi bd jeśli odwdzięczysz się obserwowaniem :)
    więcej na:
    http://diylikeit.blogspot.com/2013/07/dwie-nominacje-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)