Obserwatorzy bloga

sobota, 27 lipca 2013

Odżywka kadzidłowa - Recenzja

Ostatnim produktem, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Pachnąca Kraina jest kadzidłowa odżywka do włosów.




Od Producenta : 


Odżywka do włosów Kadzidłowa polecana jest do włosów suchych, zniszczonych, bez połysku. 
To doskonała odżywka do włosów zniszczonych po zabiegach fryzjerskich (farbowanie, ondulacja, prostowanie na gorąco, przedłużanie i zagęszczanie). 
Skład odżywki ma na celu wniknięcia w głąb włosa, odżywienia go, pogrubienia i nadania mu naturalnego blasku (włosy nie są natłuszczane). 
Dodatkowym atutem odżywki jest jej zapach pochodzący od naturalnych olei i kadzidła, dzięki temu pozostawia na włosach piękny, orientalny zapach. 
Po zastosowaniu odżywki włosy łatwo rozczesują się i podatne są na układanie.

 Stosowanie : po myciu włosów nałożyć odżywkę na ok 20-30 minut, po czym zmyć letnią wodą. Stosować do zużycia opakowania, odstawić na ok miesiąc i ponownie aplikować.





Moja Opinia :


Bardzo polubiłam tą odżywkę. Najbardziej urzekł mnie jej piękny, orientalny zapach,  który bardzo długo utrzymuje się na włosach. Po umyciu cały czas czuję go na sobie. Jednak nie potrafię określić, co mi przypomina. Ma dobrą konsystencję. Nie jest ani zbyt rzadka, ani zbyt gęsta. Nakładałam ją na 5-20 minut, w zależności od tego, ile czasu miałam. Kilka razy zapomniałam, lub po prostu nie chciało mi się jej spłukiwać. Mimo to włosy nie były tłuste, lecz nawilżone i lekko nabłyszczone. Odżywka ta dobrze pielęgnuje włosy. Po zastosowaniu są one miękkie i gładkie w dotyku. Nie puszą się, ani nie elektryzują. Jedynym minusem, jaki zauważyłam jest to, że opakowanie jest niezbyt szczelne i odżywka wylewa się. Jednak jest to chyba moja wina, gdyż zgubiłam "nakładkę" na odżywkę. Nie mam więcej zastrzeżeń ;)

29 komentarzy:

  1. Nie dla mnie takie orientalne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. robię co jakiś czas zakupy w pachnącej krainie :)
    mają ciekawy asortyment

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. (:

      fashionbyvera.blogspot.com

      Usuń
  3. Świetna odżywka! Chcę ją :D


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co mi przyślą :)
    Również współpracę nawiązałam z Nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio lubię takie orientalne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jak jej efekt będzie utrzymywał się po odstawieniu na miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zaopatrzyć się w tą odżywkę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie ten zapach nie lubie takich ale czemu nie jak komus sie takie zapachy podobaja.
    Zapraszam do nas na KONKURS, Morze to ty wygrasz ;) www.realstyle.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm.. muszę ją wypróbować :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, ale jak to zapomniałaś spłukać? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba wypróbować ;)
    diylikeit.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam jeszcze tej odżywki :) Ale bardzo kusi mnie orientalny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominuję Cię do liebster blog award :)
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/2013/07/recenzja-herbaty-cz-2.html#more

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm moze wyprubuję:) obserwuję i liczę na rewanż magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę powiedzieć że jestem zainteresowana tym produktem i jego zapachem;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wole odżywki w spayu bo sa łatwe w aplikacji i nie trzeba ich zmywać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem niezły ;)
    u mnie nn :)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna recenzja
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)