Obserwatorzy bloga

piątek, 12 lipca 2013

Olejek AFRA - Recenzja

Kilka dni temu w ramach współpracy ze sklepem Pachnąca Kraina otrzymałam paczkę z kosmetykami arabskimi do przetestowania. Zdążyłam już przetestować jeden z czterech produktów. Jest nim olejek AFRA do nawilżania i perfumowania ciała.




Od Producenta :



Przepiękna nuta cytrusowo egzotyczna. Olejek należy wetrzeć w skórę całego ciała - natychmiast się wchłania, pozostawiając skórę do głębi nawilżoną, odświeżoną o przyjemnym zapachu który utrzymuje się przez 12 godzin. Olej wchłania się w głębsze warstwy skóry i nie tak jak w przypadku perfum na bazie alkoholu czy innych związków chemicznych zapach jest "wypłukiwany" przez pot czy wodę tylko utrzymuje się długo, a naturalne oleje użyte do produkcji wonnego olejku nie tylko nawilżają i pielęgnują skórę ale chronią ją również przed wolnymi rodnikami, utratą wilgotności, promieniami słonecznymi oraz dodatkowo odżywia. Wonny olejek "AFRA" to przede wszystkim bogactwo mikroelementów i pierwiastków takich jak : kwasy tłuszczowe omega 3, omega 6 i omega 9, kwas linolowy, czy witaminy A, D, E, K (czyli grupa witamin rozpuszczalnych w tłuszczach, w przeciwieństwie do pozostałych, rozpuszczalnych w wodzie).

Codzienne stosowanie olejku już po tygodniu daje rewelacyjne rezultaty - skóra jest jedwabista w dotyku, jest nawilżona i po jej uszczypnięciu czuje się jej sprężystość, zmarszczki np na rękach czy szyi stają się płytsze, przebarwienia skórne zaczynają zanikać, a wcześniejsze wypryski, zaczerwienienia, swędzenia zanikają. Dodatkowym atutem olejku jest zapach który pozostaje na skórze nawet kiedy się pocimy. W takie miejsca jak pod pachami używamy specjalnych rolerów, dezodorantów z talkiem, perfum w maściach - to tylko zatyka pory skóry a pot i tak uchodzi z ciała. W przypadku używania wonnych olejów ciało oddycha, pory nie są zatkane a pot miesza się z ładnym zapachem i nie jest już nieprzyjemny.

Oferowany olejek ma zapach cytrusowo egzotyczny, wyrabiany jest tylko z naturalnych olei bez żadnych dodatków chemicznych gdzie bazą jest olej migdałowy , nie zawiera konserwantów i jest antyalergiczny. Olejek pochodzi z Egiptu, produkowany jest przez rodzinę perfumiarzy z Kairu którzy zajmują się tą dziedziną od 12 pokoleń.

W olejku można wyczuć zapach skórki grejfruta, pomarańczy, płatków róży, mirry, piżma.

ZNIEWALAJĄCY ZAPACH, KTÓRY POBUDZI EROTYCZNIE KAŻDEGO MĘŻCZYZNĘ !!! POLECANY NA IMPREZY CAŁONOCNE.



Moja Opinia :


Olejek ten ma bardzo przyjemny, piękny zapach, który dosyć długo utrzymuje się na skórze. Po jego zastosowaniu skóra jest miękka i gładka w dotyku. Olejek zapewnił jej głębokie nawilżenie i nadał subtelny połysk. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. 
Jakiś czas temu byłam cała pogryziona przez komary. Zauważyłam, że odkąd używam tego olejku, swędzenia i ślady po ugryzieniach znikły. Jest bardzo mały, bo ma tylko 10 ml. Jednakże jest on bardzo wydajny i nie zużywa się zbyt szybko.

23 komentarze:

  1. też z nimi nawiązałam współpracę :)
    zobaczymy jakie cudeńka dostanę do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że ten produkt jest bardzo dobry c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na paczusię od nich :)

    Fajnie, że szybko się wchłania ;) Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam olej arganowy z pachnącej krainy, bardzo fajnie sprawdził się z kwasem hialuronowym na twarz

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro głęboko nawilża to jest to coś dla mnie!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, nie używałam, ale chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę, że to ciekawy produkt i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty tej firmy, jestem w nich wręcz zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nawet nie wiedzialam ze taki maly produkt moze az tyle zdzialac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię bardzo produkty tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej bardzo ciekawy ten olejek. Ja tez mam olejki naturalne, które niestety nie pachną. Fajnie, że współpracujesz z tą firmą i dostajesz kosmetyki, tez bym tak chciała, może kiedyś, kiedy będę miała więcej wejść.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jak takie produkty ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wydaje sie ten olejek, zapraszam do nas na www.realstyle.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Już chcę ten olejek. :) Co prawda na całonocne imprezy rzadko wychodzę chyba że do szpitala, ale kusić bym chciała póki co. ;))) Zazdroszczę współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tego olejku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale co? serio pobudza erotycznie ??:D no nic będę musiała się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ile czekałas na paczuszke?ja czekam na paczke od nich...mniej wiecej wiem co dostane...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)