Obserwatorzy bloga

środa, 3 lipca 2013

Pomadka Piz Buin Sun Lipstick - Opinia

Jakiś czas temu otrzymałam do testowania pomadkę ochronną Piz Buin Sun Lipstick w ramach współpracy z Firmą JP Kosmetyki. 
W tym poście wyrażę swoją opinię na jej temat ;)


Od Producenta :



Pomadka Piz Buin Sun Lipstick chroni przed promieniowaniem UVA i UVB.
Pomadka ochronna Piz Buin regeneruje i odżywia spierzchnięte od słońca, mrozu i wiatru usta.

SPOSÓB UŻYCIA PIZ BUIN SUN LIPSTICK SPF20:
 
Nakładać 20 minut przed ekspozycją słoneczną i ponawiać regularnie aplikację.


Waga: 15 g






Moja Opinia :


Pomadkę stosowałam regularnie. Ponawiałam aplikację, tak jak należało. Ma właściwości pielęgnacyjne. Odżywia i zmiękcza usta. Nie pozostawia na niej białej i tłustej warstwy. Wnioskuję, że nadaje się nie tylko na lato, lecz także na inne pory roku, zwłaszcza w zimie. Jest bardzo wydajna i poręczna. Ma ładne opakowanie. Sztyft nie jest zbyt miękki i nie łamie się. Urzekł mnie w niej delikatny zapach, przypominający budyń waniliowy. Moim zdaniem nie ma żadnych wad, nie mam się do czego przyczepić ;)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W sklepie internetowym JP Kosmetyki można kupić ją za 11,50.
      Więcej informacji na jej temat : http://www.jpkosmetyki.pl/piz-buin-sun-lipstick-spf20-pomadka-ochronna.html ;)

      Usuń
    2. To widzę, że niedrogo. Muszę nabyć. (:

      fashionbyvera.blogspot.com

      Usuń
  2. Nie wyobrażam sobie dnia bez pomadki ochronnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nn ;) zapraszam do czytania ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    nie lubię pomadek ;-) ale fajna na prezent na 18 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli ma zapach jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ją kupie c:

    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt :)

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cie do Liebster Blog Award.
    Zapraszam do siebie po więcej szczegółów. ;-))

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi naprawdę bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra recenzja, z chęcią sobie bym wypróbowała.

    SKom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ale nadal jestem wierna Carmex-owi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mam popękane wargi, więc takie pomadki mi się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam tyle pomadek nakupowanych, że nie kupię kolejnej :P
    zawsze coś się w promocji kupiło i teraz trzeba zużyć :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)