Obserwatorzy bloga

środa, 17 lipca 2013

Próbki od Fitomed ;)

Dzisiaj, po krótkiej przerwie odwiedził mnie listonosz. Przesyłki, którą mi dostarczył w ogóle się nie spodziewałam. 
Niedawno nawiązałam współpracę ze sklepem Fitomed
Jakiś czas później otrzymałam do przetestowania dwa produkty : szampon i odżywkę do włosów farbowanych ciemnych z henną i herbatą, których nawiasem mówiąc recenzja już niedługo ;) 
Dzisiaj otrzymałam od sklepu 3 próbki :

- Kremu nawilżającego tradycyjnego,
- Szamponu do włosów koloryzowanych ciemnych z henną i herbatą,
- Szamponu ziołowego do włosów suchych i normalnych "Mydlnica Lekarska".




24 komentarze:

  1. nono, ale super współpraca, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam ciemne włosy, chętnie przeczytam coś więcej o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Opinii próbek raczej wystawiać nie będę, gdyż nie jestem w stanie dokładnie ich przetestować. Natomiast recenzja szamponu i odżywki powinna pojawić się już jutro :)

      Usuń
  4. o gratuluję współpracy :)
    miło z ich strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wygląd zmieniony. Bardzo ładny. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog ♥
    Obserwuję + zapraszam do mnie ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem recenzji tego szamponu do wlosow ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu nowa współpraca: ty to się nie nudzisz! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa recenzji produktów do włosów :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy :)
    ze mną nie chcieli nawiązać :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nawiązałam z nimi współpracę :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, zmieniłaś wygląd bloga ;) Od razu lepiej :) Wcześniej było tak ponuro, teraz jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje *-*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo miła niespodzianka takie próbeczki :)
    Czekam na recenzję szamponu i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie daj znać jak się sprawdzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. biedny ten listonosz;p ile tych rzeczy Ci naprzynosi;p

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję :)

    http://joyofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny wygląd bloga :) Gratuluję współpracy:)
    Zapraszam do mnie
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)