Obserwatorzy bloga

wtorek, 16 lipca 2013

Steven - Recenzja skarpetek i rajstop ;)

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania 10 par skarpetek oraz 2 pary rajstop firmy Steven. Dzisiaj przygotowałam dla Was ich recenzję. Sądzę, że opisywanie po kolei każdej pary skarpetek i rajstop nie ma sensu, gdyż wszystkie są do siebie bardzo podobne pod względem jakości itp. ;)






P.P.H.U. „STEVEN” działa na rynku odzieżowym od 1995r.Produkty  firmy wyróżniają się dobrą jakością, trwałością, estetyką oraz atrakcyjną ceną.   Korzystają z najnowszych technologii i surowców najwyższej jakości.Na popularność  wyrobów wpływają:
  • Surowce najwyższej jakości
  • Nowoczesna technologia
  • Profesjonalizm
  • Szeroka gama kolorów i wzorów
  • Pełen asortyment rozmiarów
  • Modne fasony
  • Niskie ceny
  • Zaufanie klientów


 Moja Opinia :


Jestem bardzo zadowolona zarówno ze skarpetek, jak i z rajstop. 
Bardzo ładnie wyglądają na stopach i nogach.  Mają fajne, ciekawe wzorki i ładne, żywe kolory. Są bardzo wygodne, miękkie w dotyku oraz elastyczne. Idealnie przylegają i dopasowują się do ciała. Nie są ani za ciasne, ani zbyt luźne. Nie zsuwają się. Stopa nie poci się. Są wykonane głównie z bawełny najwyższej jakości, co z resztą widać. Po praniu nie rozciągają się, jednak jedną z par rajstop należy prać ręcznie, aby nie zaciągnąć "oczka". Skarpetki zapewniają ciepło, więc nadają się szczególnie w chłodne, deszczowe dni ;)

17 komentarzy:

  1. Ja z nudów opisałam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też powoli zbieram się za napisanie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zadowolona z współpracy z tą firmą ;)
    ich produkty cechuje naprawdę dobra jakość :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne skarpetki, przyjemnego noszenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Haj, dużo tych skarpetek, a chce Ci powiedzeic, że przez te białe tło źle się czyta tekst.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, u mnie nie ma żadnego białego tła.. przynajmniej na moim komputerze..

      Usuń
    2. U mnie też jest białe, w ogóle nie widać tekstu

      Usuń
    3. Jak widać, już zmieniłam wygląd bloga ;)

      Usuń
    4. Teraz jest świetnie.

      Usuń
  6. Bardzo fajna paczuszka i dużo kolorów skarpetek, także jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne, mi by się przydały. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebuję takich skarpetek xD


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. He ! Bardzo ciekawy produkt do testowania :) zawsze można napisać czy są przyjemne w dotyku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jedne z oryginalniejszych produktów do testowania, jednak poduszki nic nie przebije :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie dobrze nadają się do spania w nich, przynajmniej w nogi będzie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)