Obserwatorzy bloga

piątek, 19 lipca 2013

Szampon do włosów koloryzowanych ciemnych Fitomed - Recenzja

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem Fitomed. Do testów wybrałam ziołowy szampon i odżywkę do włosów koloryzowanych ciemnych z herbatą i henną. Zdążyłam już przetestować obydwa produkty, lecz w tym poście przedstawię Wam moją opinię na  temat szamponu do włosów koloryzowanych ciemnych z herbatą i henną. 

Od Producenta : 

Składniki ziołowe: mocny wyciąg z herbaty cejlońskiej oraz z liści henny irańskiej, naturalne substancje myjące wyodrębnione z korzenia mydlnicy lekarskiej, składniki nawilżające i kondycjonujące.

Właściwości: wytwarza swoistą dla mydlnicy pianę i delikatnie myje włosy osłabione po koloryzacji.

Działanie: Według serwisu kosmetykanaturalna.pl synergiczne działanie tych roślin nadaje włosom ciepłe kasztanowe refleksy oraz zapobiega wypłukiwaniu koloru. Oprócz właściwości barwiących wyciąg herbaciany i henny zawiera liczne sole mineralne i antyutleniacze, korzystnie wpływające na zdrowy wygląd włosów.

Objętość: 250 ml.
 


Moja Opinia :  


 Mam ciemnobrązowe włosy, jednak jakiś czas temu przefarbowałam je na czarno. Niestety kolor zdążył już się wypłukać. Po stosowaniu szamponu moje włosy lekko przyciemniły się. Gdzieniegdzie faktycznie pojawiły się "kasztanowe refleksy". Włosy są sypkie, miękkie i błyszczące. Szampon niestety trochę plącze włosy. Bez użycia odżywki ciężko jest je rozczesać. Dobrze się pieni, dzięki czemu jest on bardzo wydajny. Konsystencja nie jest zbyt rzadka, ani zbyt gęsta. Nie podoba mi się ziołowy zapach szamponu. Na szczęście nie utrzymuje się on długo na włosach, więc nie przeszkadza mi to tak bardzo. Dobrze oczyszcza skórę głowy. Nie powoduje łupieżu ani swędzenia. Podsumowując szampon nie jest zły, ale na kolana nie powala ;)


26 komentarzy:

  1. Ja lubię ziołowe zapachy. Muszę w końcu spróbować szamponu z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie cierpię ziołowych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam włosów koloryzowanych, więc to nie dla mnie. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam włosów koloryzowanych, więc to nie dla mnie. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się je trochę rozjaśnić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe czy mój naturalny brąz by przyciemnił:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja podobnie jak Marsh staram sie włosy rozjaśnić;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziołowy zapach niezbyt mnie zachęca, chociaż może to być jeden z tych lepszych ;) Duży plus za wydajność ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na etapie przeglądania ich oferty i myślę, że mają całkiem fajne kosmetyki :) z pewnością ich skład lepiej sprzyja włosom niż inne szampony drogeryjne typu nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nn:))

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    zapach m isie nie podoba.. i wgl. to juz wiem co mam unikac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy w ogóle istnieje idealny szampon czy odżywka :P Chyba, że ja jeszcze na taki nie trafiłam :) Ale fajny pomysł z blogiem - na pewno bardzo przyda się wielu osobom :)
    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na nowo otwartego bloga poświęconego szerzeniu w blogosferze ogłoszeń adopcyjnych psów oraz innym formom pomocy bezdomnym czworonogom. Jeżeli nie możesz przygarnąć psa - przynajmniej wejdź na bloga, wesprzyj jego działalność, powiadom o jego istnieniu znajomych - może Ty albo któryś z Twoich znajomych znajdziecie na nim swojego przyjaciela na całe życie :) Pomóżmy razem tym psiakom! [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]
    P.S. Jest możliwość wymiany Aff z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za wstawienie banneru :) Jeżeli chcesz mogę dodać Twojego bloga do mojej zakładki "Wspierają nas" - będziesz wtedy informowana o nowych ogłoszeniach adopcyjnych - może dzięki temu jakiś psiak będzie miał szanse trafić w oko Tobie lub Twoim znajomym ;) Co Ty na to? [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba do końca życia zostanę wierna Head&Shoulders :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog będę go czytać i wpadać jak będą kolejne posty:) obserwuję:) liczę na to samo:)
    http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna recenzja, zapraszam na nowego posta kosmetycznamarzycielka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam czegoś takiego :)
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie przepadam za ziołowymi szamponami. Grunt, że ten przynajmniej spełnia swoją funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rowniez uzywam szamponu do wlosow brazowych, ale z Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie miałam możliwości wypróbowania jeszcze tego szmponu...ale ze swojej strony mogę polecić z firmy garnier :) polecam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak ja bym chciała, żeby szampon przyciemniał mi włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dla mnie, ponieważ nie mam koloryzowanych włosów :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)