Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 8 lipca 2013

Współpraca i dwie wygrane :]

Po wizycie dwóch kurierów nadszedł czas na Pana listonosza, który dostarczył mi dwie paczki i jedną przesyłkę. W przesyłce znajdowała się wygrana w konkursie Wesołe Literki. Udało mi się wygrać łyżeczkę :D





W jednej z paczek znajdowała się wygrana w rozdaniu u  http://czmiel.blogspot.com/.
Bardzo dziękuję właścicielce bloga, Joannie ;)




Ostatnia paczka zawierała bardzo ładnie zapakowane kosmetyki arabskie, które otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem Pachnąca Kraina. Opakowania musiałam zdjąć z tego względu, iż nie było widać, co dokładnie znajduje się w środku. W paczce znajdowały się :

- Szampon z olejem arganowym,
- Odżywka do włosów,
- Olejek marchewkowy,
- Olejek Afra do nawilżania i perfumowania ciała.




23 komentarze:

  1. Druga paczka wygląda świetnie:)


    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/heres-to-never-growing-up.html

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam zakupy w tym sklepie. miałam olej macadamia, arganowy i krem różany, przyjemnych testów

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na przetestowanie tych arabskich kosmetyków! :)

    P.S. Książka jest świetna, mnie bardzo się podobała i polecę ją gorąco każdemu, kto gustuje w dobrze napisanych kryminałach. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że paczka się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe paczki :) gratuluję wygranych i fajnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooohoo... łyżeczka! Gratulacje :D


    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o jestem cekawa co z tymi produktami z pachnącej krainy, jak coś będziesz wiedzieć to daj znać :) p.s. już wróciłam i zapraszam na nową notkę na blogu http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczki i nie mozemy sie doczekac recenzji arabskich produktow :)
    Zapraszamy na nn - realstyle.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo gratuluje :D fajne paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo gratuluje :D fajne paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne paczuszki, jestem bardzo ciekawa tych arabskich kosmetyków !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne paczuszki tak jak Daria najbardziej zaciekawiły mnie kosmetyki arabskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga i trzecia paczka wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczuszki masz niezłe, ta środokowa jest bardzo kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne paczuszki, gratuluję :) Ja dostałam miseczkę z ,,Wesołych literek" :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)