Obserwatorzy bloga

czwartek, 11 lipca 2013

Współpraca z Fridge by yDe ;)

Dziś otrzymałam paczkę od firmy oferującej świeżo robione kosmetyki Fridge by yDe, z którą niedawno nawiązałam współpracę. 
W paczce znajdowała się owinięta folią, ślicznie pachnąca torebka. Zawartość torebki jest następująca :


- Katalog produktów,
- Krem do twarzy "Wzmocnienie i ochrona. Skóra naczyniowa",
- Próbka balsamu ujędrniającego do ciała,
- Próbka kawowej maski do ciała wspomagającej spalanie tkanki    tłuszczowej,
- Dwie szpatułki. 






27 komentarzy:

  1. koniecznie wypróbuj i napisz recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym. (:

      fashionbyvera.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratulacje, czekam na recenzje


    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję kolejnej owocnej współpracy ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna współpraca, znam ich produkty.. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)czekam na recenzje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnej współpracy! :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak może nie na temat, ale ta torba z kwiatkiem jest urocza : ) I oczywiście gratuluję współpracy!

    poprostubloghani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje, czekam na recenzję. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Testuj i opisuje szybciutko:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej interesuje krem "wzmocnienie i ochrona"

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe produkty, mogą to być całkiem fajne perełki, więc czekamy na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty:)

    ZAPPRASZAM DO MNIE,NN :D
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję! :) widzę współprace kwitną :) u mnie coś nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. pakunek wygląda obiecująco!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. paczuszka ciekawa :-) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę pięknie ta paczuszka wygląda, aż miło patrzeć. Również czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna paczuszka - pięknie zapakowana. Testowanie na pewno będzie samą przyjemnością :)
    Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    Zapraszam do siebie: http://magia-testowania.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo zazdroszczę! jak ładnie zapakowane..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)