Obserwatorzy bloga

wtorek, 20 sierpnia 2013

Aloe Vera Żel - Opinia ;)

Nadszedł czas na recenzję jednego z dwóch pełnowartościowych produktów, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Prosto z Natury. Jest to Żel Aloe Vera firmy Alter Medica.



Od Producenta : 
 
Aloe Vera żel przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Zawiera naturalne składniki aktywne: wyciąg z aloesu, d-panthenol, allantoinę, glicerynę. Łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry wywołane czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Wykazuje właściwości nawilżające, ściągające oraz regenerujące. Bezwonny, hipoalergiczny, szybko się wchłania, nie natłuszcza skóry.
Działanie:
- pielęgnuje, odżywia, nawilża i wygładza
- łagodzi stany zapalne skóry (wysypki, zaczerwieniania)
- niweluje podrażnienia m.in. na skutek golenia, depilacji
- przywraca naturalny proces odnowy naskórka
- przyjemnie chłodzi oraz niweluje uczucie pieczenia i świądu po ukąszeniach owadów
- łagodzi skutki działania detergentów oraz czynników atmosferycznych
- wspomaga regenerację tkanki skórnej (drobne uszkodzenia skóry, otarcia)
- doskonały po opalaniu, łagodzi skutki oparzeń słonecznych i termicznych

Produkt przebadany dermatologicznie.


Moja Opinia :

Żel ten jest bezbarwny i bezwonny. Ma dość wodnistą konsystencję. Używałam i wciąż używam go w różnych przypadkach, m.in. po ukąszeniach owadów (głównie komarów), po depilacji oraz przy otarciach, ranach itp. Daje przyjemne uczucie chłodu i faktycznie świąd oraz pieczenie stają się mniej odczuwalne. Zauważyłam, że gdy stosuję ten produkt, to proces gojenia się ran również uległ przyspieszeniu. Po nałożeniu skóra nie klei się, a sam żel bardzo szybko się wchłania. Zaczęłam używać go także przy depilacji. Wtedy zacięcia praktycznie w ogóle się nie zdarzają, a skóra jest bardziej nawilżona. Produkt ten bardzo szybko stał się moim niezbędnikiem. 
Szczerze go polecam ;)

44 komentarze:

  1. Dobrze, że jest bezwonny, bo niektóre żele to śmierdziuchy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja bym znowu jakiś ładny zapach powąchała;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za to lubię jak żele ładnie pachną ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez lubie ładny zapach np. truskawek

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog!
    _______________
    Proszę o pomoc w celu nawiązania współpracy.
    Szczegóły na moim blogu: http://opinie-produktow.blogspot.com/
    ODWDZIĘCZĘ SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny fajny:) aloe vera jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajne :P

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okoliczności używac tego kosmetyku, ale ogólnie wiadomo że aloes ma właściwości pielęgnacyjne :)

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli polecasz - warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy - już kiedyś czytałam o nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey doll,
    I am hosting my first giveaway, plz enter..
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html?m=1
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny produkt:) lubię specyfiki z aloesem, więc może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że istnieje produkt, który zmniejsza świąd po tych okropnych komarach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresowałaś mnie ;) Skoro jest pomocny na komary, i złagadza ból, to pewnie zakupię ;)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. używałam, dobry :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Może też by się przydał w trakcie depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie ma jakiegoś ładnego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy :)

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam go ale blogerki go chwalą

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego typu żele - są idealne na poparzenia czy podrażnienia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze,że bezwonny. Lubię kosmetyki z aloesem ;-)
    obserwuję. www.sandicious.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś tez miałam krem z aloesu ale brzydko pachniał. dobrze ze ten jest bezwonny

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam o nim wcześniej :D po ukąszeniach owadów przydałby mi się taki ,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydałby mi sie : )


    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do mnie na rozdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydałby mi się ;3

    Zapraszam do mnie wszystkich, bo:
    KOM=KOM
    OBS=OBS

    Carolllines.blogspot.com

    ZAPRASZAM!

    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam ten żel, byłam z niego bardzo zadowolona. cena niska a działanie super, łagodził moje podrażnienia po depilacji

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dobry jest ten żel, sama go używam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://dominika-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja stosuje galaretkę aloesową z forever juz 3 lat i jest super ,bo jest całkowicie naturalna i ma czysty skondensowany miąższ aloe vera ,stosuje na wszystko począwszy od skory a skończywszy na sluzówkach i nawet na ból gardła :) http://www.forever.iq.pl/produkt/galaretka-aloe-vera-gelly

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)