Obserwatorzy bloga

środa, 14 sierpnia 2013

Błonnik ze śliwką - recenzja ;)

Dwa tygodnie temu otrzymałam paczkę od firmy Biogened, w której znajdowały się głównie suplementy diety. Zdążyłam już przetestować spray ułatwiający połykanie tabletek. Teraz nadszedł czas na recenzję Błonnika ze śliwką.



Od Producenta : 


Błonnik ze śliwką został stworzony specjalnie dla osób, które mają problemy z perystaltyką jelit lub chcą wspomóc swoje wysiłki w walce z utratą wagi. Błonnik ze śliwką to wysoka dzienna dawka błonnika w opakowaniu mieszczącym 100 kapsułek. Skład produktu oparto na naturalnych składnikach roślinnych.

FORMA: kapsułki
SPOSÓB UŻYCIA: 6 kapsułek dziennie
OPAKOWANIE: 100 kapsułek






Właściwości i zastosowanie:
 
Błonnik pokarmowy pęcznieje w żołądku i zwiększa swoją objętość pozostawiając uczucie sytości – bez zbędnych kalorii. Dodatkowo błonnik wzmaga perystaltykę jelit i wspomaga pracę układu pokarmowego.






Moja Opinia : 


 Dla dokładniejszego sprawdzenia właściwości tych kapsułek, kilka razy zażyłam je bez pomocy spray'u. Mają one gorzki smak i jak dla mnie trochę trudno jest je przełknąć. Kilka razy stanęły mi w gardle, ale już wspominałam Wam o moim problemie ;) Starałam się brać je tak, jak zalecono - 6 razy dziennie. Nie zawsze mi to wychodziło, bo czasem zapomniałam. Nie łączyłam ich z żadnymi innymi suplementami. Co do działania, to zauważyłam, że odkąd zażywam te kapsułki zaczęłam niewiele, ale jednak lecieć na wadze. Biorę je przed posiłkiem i dzięki temu jem mniej, ponieważ jak wiadomo, błonnik pęcznieje w żołądku i daje uczucie sytości. Odkąd go rzadziej jestem głodna, a mój wilczy apetyt znikł. Wspomaga on trawienie i nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Nie mam się do czego przyczepić ;)




36 komentarzy:

  1. u mnie nn;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com
    fajna notka;))

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 razy dziennie to masakra, żeby tego dopilnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się;) Ale błonnik jest dobry dla organizmu;)

      Usuń
    2. Takie jest dawkowanie większości preparatów z błonnikiem. Po prostu bierze się dwie tabletki przed posiłkiem. Jemy kilka razy dziennie, więc żeby wspomóc trawienie należy go brać zgodnie z rytmem posiłków.

      Usuń
  3. Ja potrzebuję wręcz czegoś odwrotnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten blonnik i zgadzam sie ze za duzo razy trzeba przyjmowac...

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę uciążliwe,ale może daje jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 razy dziennie ? nieźle ja to czasami zapominam o moich innych tabletkach które biorę ;p , też mam problem z połykaniem tabletek;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki produkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. gdy się odchudzam to zażywam błonnik, teraz też dobrze zrobiłaby mi dieta

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używałam simpliq i bardzo dobrze go wspominam:)O tym suplemencie niestety nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 6 kapsułek dziennie to trochę dużo, ja na pewno bym zapomniała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie może wydawać się to dużo, ale takie jest dawkowanie wszystkich preparatów z błonnikiem. Czasem jest to nawet 6-10 tabletek. Zwykle bierze się je przed posiłkiem także nie należy się przejmować tym, że się o nich zapomni.

      Usuń
  11. lubię błonnik ale do jedzenia :P
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś wypróbuję :).

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie potrzebny mi ;) mi coś potrzebne na wzmożenie apetytu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://biogened.pl/apetycik-dla-niejadkow/ :D

      Usuń
  14. nigdy nie chce testować tabletek

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt... Ale 6 razy dziennie? Masakra;p

    OdpowiedzUsuń
  16. produkt ciekawy
    dobrze że skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  17. ja teraz żadnych suplementów nie zażywam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba bym nie potrafiła się na tyle przypilnować by łykać je tak często

    OdpowiedzUsuń
  19. ja raczej od suplementów trzymam się z daleka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Błonnik ma świetne działanie ale ja wolę go jeść w warzywach, dla ludzi którzy nie mają czasu ich przyrządzać tabletki są okej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Częstotliwość zażywania jest bardzo duża ;/
    Raczej staram się unikać zażywania suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz przydalaby mi sie taka tabletka, bo wlasnie otworzyłam chipsy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie częstotliwość zażywania zbyt wielka :(

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. staram się unikac takich ''wspomagaczy''

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie-nowy post- www.madeleinelife.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  25. 6 kapsułek na dobę to strasznie dużo. Ja nie pamiętam żeby raz dziennie zażyć, to te 6 bym na pewno zapomniała :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uważam, że 6 kapsułek na dobę to trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  27. A jak działa na poprawienie trawienia?

    OdpowiedzUsuń
  28. No zobaczymy ? właśnie kupiłam , wolę tabletki łykać bo jestem zabiegana i nie mam czasu a kłopoty mam więc coś za coś !!! Tabletki dla mnie to żaden problem . Dam znać o efektach

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepszy błonnik pokarmowy, najskuteczniejszy w działaniu i nie szkodliwy dla organizmu to Allevo weight loss. Powiększa objętość nawet osiemdziesięciokrotnie i na bardzo długo daje uczucie sytości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)