Obserwatorzy bloga

piątek, 2 sierpnia 2013

Ciąg dalszy współpracy z Fitomed ;)

Dzisiaj listonosz przyniósł mi przesyłkę, w której znajdowały się produkty od firmy Fitomed. Jakiś czas temu nawiązałam z nią współpracę, a do przetestowania otrzymałam szampon, odżywkę do włosów, a następnie próbki. Po zrecenzowaniu tych produktów mogłam wybrać sobie kolejne 2 kosmetyki ziołowe. 
W paczce znalazły się :

- Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej,
- Mleczko ziołowe do demakijażu ( Lukrecja i Szałwia).



18 komentarzy:

  1. lollipopek.blogspot.com wzajemna obserwacja ?

    zapraszam ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i strasznie zazdroszcze tak owocnej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne produkty, lubię fitomed, mam nadzieję, że będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam na testy. Ja czekam na przesyłkę z ich produktami naturalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam produkty firmy Fitomed! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. same perełki ostatnio dostajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe perełki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę przeraża mnie zapach lukrecji, nigdy jej nie lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swego czasu z nim wspolpracowalam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszę coraz więcej dobrego o tej firmie :) i mam nadzieję, że to się nie zmieni, miłej współpracy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa z współpracą z tą firma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki, zobaczymy jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam styczności z tą marką więc jestem ciekawa płynu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)