Obserwatorzy bloga

niedziela, 25 sierpnia 2013

Drenafast Gel - Opinia ;)

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ostatniego produktu, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem Prosto z Natury. Jest to antycellulitowo-ujędrniający Drenafast Gel.




Od Producenta : 

  • ujędrnia i wyszczupla ciało
  • wspomaga redukcję „skórki pomarańczowej”
  • poprawia krążenie i ukrwienie skóry
  • ułatwia spalanie nadmiaru tłuszczu
  • pozostawia skórę miękką i gładką


Wyszczuplający i ujędrniający żel antycellulitowy, z naturalnymi ekstraktami algi i arniki, które aktywują czynniki odpowiedzialne za efekt odchudzania . Kofeina przyczynia się do likwidacji grudek tłuszczowych, poprawiając krążenie i ukrwienie skóry. Regularne stosowanie żelu przyczynia się do zmniejszenia "skórki pomarańczowej", pozostawiając skórę miękką i gładką.

Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem w miejscach wymagających wyszczuplenia. Wcierać
do całkowitego wchłonięcia.




Moja Opinia : 

Żel znajduje się w poręcznej tubce. Łatwo można go wycisnąć. Ma lekką konsystencję i jest bezbarwny. Podoba mi się jego delikatny zapach. Jest wydajny. W przypadku częstego stosowania i tak starcza na bardzo długo. Sam żel dość szybko się wchłania, a ciało po jego zastosowaniu nie jest lepkie i klejące się. Zauważyłam, że po regularnym stosowaniu żelu znacznie zmniejszył mi się cellulit. Skóra stała się bardziej jędrna i gładka w dotyku. Sądzę, że tego typu produkty są tylko dodatkiem do ćwiczeń i diety. W czasie używania żelu nie byłam na diecie, ani nie uprawiałam żadnego sportu, więc nie spodziewałam się wyszczuplenia, i tego nie otrzymałam. Nie jestem jednak zawiedziona tym produktem z racji na jego inne, korzystne działania, o których już wspomniałam ;)


Do zakończenia rozdania zostało już tylko 5 dni !
Szczegóły po kliknięciu w banner ;)


39 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ciekawie ;) Na pewno by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wykończę mój Eveline to wezmę się za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i bardzo lubiłam, polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie sie sklada, bo ja akurat szukam czegos fajnego na cellulit :)
    Czy ten żel ma mocny zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zapach jest bardzo delikatny, a po wchłonięciu w ogóle go nie czuć ;)

      Usuń
  5. Prezentuje się bardzo interesujaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że ma delikatny zapach, jakiś czas temu kupiłam żel antycellulitowy, który tak okropnie śmierdział, że nie dało się tego znieść :O

    OdpowiedzUsuń
  7. jak skończę swój to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super recenzja !! :P
    Ciekawi mnie ten Żel :D
    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nic nie miałam z tej firmy, ale żel wydaje się być bardzo fajny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy zobaczyłam tubkę, myślałam, że to krem do rąk (a ostatnio sporo osób je recenzuje) xD
    Hm, nigdy nie używałam takich żeli, wolę posmarować całe ciało jednym balsamem czy kremem, zamiast bawić się w przebieranie kosmetyków, zwłaszcza wieczorem.
    Grunt, że spełnia soje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale się kiedyś nad zakupem zastanawiałam:)fajnie, że działa na skórkę pomarańczową:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No wiadomo, że cudów nie ma. A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny produkt :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Może warto kupić ;P

    zapraszam do mnie:
    Carolllines.blogspot.com

    Za każdy komentarz i obserwację odwdzięczam się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie używam takich kosmetytkow ;)
    Powodzenia w rozdaniu ;*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. może warto zainwestować... ;]
    Zapraszam do siebie !
    UWAGA! Zostałaś nominowana do Liebster Aword !
    Więcej informacji u mnie w notce !
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze okazji testować... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie brzmi,może kiedyś kupię;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award.

    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu -> www.rosonatorss.blogspot.com


    Pozdrawiam,
    P. x

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Intrygujący kosmetyk - czytałam o nim wiele pozytywnych opinii :) Jednakże chwilowo muszę wykończyć serum z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem bardzo zainteresowana tym żelem. Kiedyś jego cena sięgała nawet 70 zł a teraz znalazłam go w promocji - niecałe 60. Mam również pytanie co do płynu dernafast. Na chudzianka.pl/drenafast-dzialanie-cena-opinie-z-forum znalazłam dość pozytywną opinię na jego temat, ale na blogach już nie ma ich tak dużo jak tych dotyczących żelu. Warto zainwestować?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)