Obserwatorzy bloga

piątek, 16 sierpnia 2013

Dwie kolejne współprace ;)

Niedawno udało mi się nawiązać kolejne współprace. Dzisiaj otrzymałam przesyłkę i paczkę. Przesyłka pochodziła od sklepu internetowego 1000SmakówŚwiata. A tak prezentuje się jej zawartość :


- Kawa Arabika - Rafaello,
- Kawa Arabika - Czekoladowo-bananowa,
- Kawa rozpuszczalna pomarańczowa,
- Sencha Japońska Światynia (herbata morelowo - ananasowa),
- Rooibos Babcia Lucia (herbata o smaku truskawkowego sorbetu).




Natomiast paczka pochodziła od sklepu LawendowaSzafa24.
Do testowania otrzymałam :

- Żel pod prysznic Eco Hysteria – pina colada - kokos, ananas, mleczne proteiny,
- Krem do ciała Organic Shop - Banana Milk Shake,
- Chusteczki nawilżane do higieny intymnej Oh.. Sexy!




Z przyjemnością zabieram się za testowanie ;)

35 komentarzy:

  1. gratuluję, cudowne współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy kawa czekoladowo-bananowa mniam ale bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Czekamy na recenzję!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpraca z Lawendową szafą świetna ;) Gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i miłych testów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki kochana nowej współpracy i smaczngo degustowania kawki ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje współpracy, a my czekamy na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego duuużego pudełka ! Także czekam na recenzje kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za cudowne przesyłki, kawy bardzo bardzo zazdroszczę, a kosmetyki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę miłego testowania:)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo gratuluję współpracy :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego testowania :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szczęściara ! ja jeszcze nie nawiązałam żadnej współpracy :( . miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo jestem ciekawa tego zelu Eco Hysteria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach i znowu współpraca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy, kawy nie lubię, natomiast herbata o smaku truskawkowego sorbetu to dopiero coś :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nowych współprac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kawy rafaello sama z chęcią bym się napiła ;)
    Życzę miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudowności od Lawendowej Szafy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)