Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dzbanek filtrujący Dafi - Opinia ;)

Nawiązując współpracę z firmą Dafi miałam okazję przetestować ich dzbanek filtrujący wodę. Czytałam bardzo dużo pochlebnych opinii na ten temat, więc bardzo ucieszyłam się z możliwości wypróbowania tego dzbanka ;)




Od Producenta : 


W kuchni należy czerpać przyjemność z jedzenia i picia, dlatego marka Dafi dba o smak potraw i napojów. W trosce o smak stworzyliśmy urządzenia filtrujące i próżniowe, które w kuchni przydają się na każdym kroku.
W pojemnikach próżniowych żywność zachowuje dłuższą świeżość i nie ulega szybkiemu zepsuciu. Z kolei przefiltrowana woda jest doskonałą bazą do przygotowania smacznych dań i napojów.

Każdy produkt Dafi służy więc spełnieniu misji naszej marki, jaką jest rozsmakowanie klientów w dobrej kuchni, opartej na czystej wodzie i świeżych produktach.





Moja Opinia :


Gama kolorystyczna dzbanków jest bardzo szeroka. Ja wybrałam kolor pomarańczowy. Dzbanek ten jest solidnie wykonany, lekki i bardzo ładnie wygląda w kuchni. Nie miałam problemu z jego użyciem. Jest przezroczysty, więc widzimy, ile wody się w nim znajduje. Nie musimy długo czekać, gdyż woda bardzo szybko się filtruje. Dzbanek ma wymienny filtr i gdy ten tylko ulegnie zużyciu, indykator bardzo szybko nas o tym poinformuje. Stan mojej wody nie jest tragiczny, nie tworzy się osad. Jednak zauważyłam, że po przefiltrowaniu jest ona smaczniejsza i wiadomo, że zdrowsza. Również posiłki przygotowane z użyciem wody przefiltrowanej lepiej smakują, a w czajniku nie tworzy się kamień. Na poniższym zdjęciu przedstawione są dwie szklanki. W tej po lewej stronie znajduje się woda przefiltrowana, a po prawej - zwykła. Nie widzę pomiędzy nimi żadnej różnicy w wyglądzie, jednak w smaku bardzo różnią się. Sądzę, że dzbanek dobrze spełnia swoją rolę. Polecam :)



34 komentarze:

  1. Mam i sobie chwalę baaardzo ;)

    Zapraszam na konkurs http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-loli-beads.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi rodzice chwalą sobie ten dzbanek.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten dzbanek i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać tego dzbanka, ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z chęcią nabyłabym taki filtrujący dzbanek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej współpracy...

    Zapraszam wszystkich do zaobserwowania mojego bloga: http://opinie-produktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaję się bardzo fajny :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo za obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam też taki dzbanek :) Po przefiltrowaniu w nim wody kawa o niebo lepiej smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki dzbanek, ale nie używam go regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam takiego dzbanka, szkoda :c

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam takiego dzbanka, szkoda :c

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzbanek wydaje sie byc fajny niestety nie mam. Ale kto wie . obserwuje
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki dzbanek już, przyzwyczaiłam się do niego bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię ten dzbanek ;) też mam
    ja również obserwuję :* będę wpadać częściej ;)
    Blog modowy lifestylowy What is in the hat? Zapraszam do mnie KLIK! BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Podaruj-Psu-Uśmiech.blog.pl pojawiły się dwie nowe notki - blog wspiera adopcję 3 większych psiaków z akcji "Zaginął Dom", a poniżej znajdziesz artykuł z Gazety Wyborczej napisany na podstawie opublikowanego dzisiaj raportu NIK, który przeprowadził kontrolę samorządów pod względem opieki nad bezdomnymi zwierzętami. Wyniki są wstrząsające!

    OdpowiedzUsuń
  17. Także mam ten dzbanek i to w tym samym kolorze :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na www.ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy! Widzę, że dużo osób ma te dzbanki :)) Świetne się wydają!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny! Pozdrawiam : )
    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten dzbanek! Chyba go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam, używam, i jestem zadowolona ;)
    Zapraszam ;)
    http://marionettka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam ten filtr, tylko zielony sprawdza się :D
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam podobny dzbanek z filtrem, ale chyba Britta:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/07/letnie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa taki gadżet!
    Też mam taki z tym, że niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorek świetny sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma taki, tylko inny kolor. Dobrze oczyszcza wodę, dzbanki filtrujace Dafi dają radę z zanieczyszczeniami znajdującymi się w wodzie i maja najtansze filtry :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)