Obserwatorzy bloga

środa, 28 sierpnia 2013

Krem do ciała Organic Shop - Opinia ;)

Dzisiaj nadszedł czas na recenzję pierwszego, rosyjskiego produktu, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem LawendowaSzafa24. Jest to Organic Shop krem do ciała Banana Milk shake. 

Od Producenta :

KREM DO CIAŁA BANANA MILK SHAKE 450ML REGENERUJĄCY KREM DO CIAŁA

Kuszący deser dla Twojego ciała- Krem Bananowy!

Krem sprawia, że skóra staje się niezwykle delikatna i aksamitna.

Organiczny ekstrakt Banana usuwa suchość i łuszczenie skóry.

Organiczny olej Avokado intensywnie odżywia skórę.

Olej Makadamia i Wanilia Meksykańska dodają skórze elastyczności, sprzyjają usuwaniu rozstępów.

W skład kremu wchodzą: Organiczny ekstrakt Banana, Meksykańska Wanilia, Olej Makadamii, Organiczny Olej Awokado.

SPOSÓB UŻYCIA: Niewielką ilość kremu nanieść na czyste  ciało, wmasować do wchłonięcia.


Zawartość opakowania: 450ml




Moja Opinia :
 Jak prawie zawsze, zacznę od zapachu. To kolejny raz, kiedy przy wyborze kosmetyku kierowałam się właśnie zapachem. W kremie jest on bardzo ładny, bananowy, jak wskazuje nazwa produktu. Nie wyczuwam chemii, jak jest w przypadku niektórych kosmetyków. Przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Jest bardzo wydajny. Używam go codziennie, smarując całe ciało, a niewiele go ubywa. Konsystencja kremu jest dość gęsta. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Pozostawia ją idealnie gładką i nawilżoną przez cały dzień. Ten krem spełnia swoją rolę. Używam go z przyjemnością. Bardzo polecam ;)

38 komentarzy:

  1. Świetni blog, obserwóje licze na to samo:
    http://natafashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo bym dala za takie cudo :) kocham tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też dość ważną rolę odgrywa zapach, pewnie kiedyś wypróbuje ten krem do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam peeling do ciałka z tej serii i jestem nim zachwycona! Super działanie i zapach, mmm ^^
    A ten krem wydaje się kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się być bardzo fajny, dodatkowo ma duże opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bananowy zapach- to musiało być przyjemne testowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam banany :) A w kosmetykach to mój pożądany składnik :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapewne wkrótce wypróbuję :)

    Polecam Ci nowy serwis TestMeToo.
    Dzięki rejestracji będziesz dostawać za darmo produkty do
    testowania.
    Podobno każdy test to kilkuset testerów.
    Pozdrawiam,
    Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym :) wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny :) Jak ładnie pachnie to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak zapach babanowy to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spora pojemność, fajnie:) nie słyszałam o nim, ale już go chcę:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jak jego działanie na rozstępy.
    Zapach też by mnie zdecydowanie pokusił, musi być świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie ten produkt, głównie przez jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam ale zapach zachęca ^^
    Mam prośbę, klikniesz w baner z prawej strony mojego bloga? Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wydaje się całkiem fajny, lubię kiedy krem ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetny ten krem ^^ oj chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zachęcająca recenzja!!
    Nabrałam ochoty na ten krem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Samo opakowanie przyciaga wzrokiem, a fakt iz jest to bananowy krem do ciala to juz w ogole odplywam i chce go!

    Gratuluje nawiazania wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się ciekawy :) I BANAN! Uwielbiam banany :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe opakowanie;) Skoro zachwalasz, to trzeba wypróbować;) Pozdrawiam
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudne opakowanie, skojarzylo mi sie z lodami :)
    +obserwujemy?
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego kosmetyku. ;) Sama mam tak, że podczas wybierania kosmetyku kieruję się właśnie zapachem. Uwielbiam zapach banana, także z chęcią bym wypróbowała ten produkt. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy produkt. jestem ciekawa jak pachnie. pozdrawiam
    http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie zastanawiam się na jego kupnem... i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)