Obserwatorzy bloga

sobota, 17 sierpnia 2013

Krem Lait - Crème Concentré - Opinia ;)


Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania próbkę kremu odżywczo nawilżającego Lait - Crème Concentré od firmy Embryolisse. 
Gdy zobaczyłam ten miniprodukt byłam dość sceptycznie nastawiona do jego testowania. Pojemność tubki wynosi tylko 5 ml. Z tego względu nie byłam pewna, czy będę w stanie wyrazić swoją opinię na jego temat. Szybko zmieniłam zdanie ;)





Od Producenta : 

Idealny produkt pielęgnacyjny – dobrze strzeżony sekret urody paryżanek, od wielu dekad uwielbiany przez dermatologów: stanowi połączenie składników pochodzenia naturalnego o udowodnionych właściwościach pielęgnacyjnych oraz niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin. Dostarcza skórze wszystkich niezbędnych składników odżywczych oraz wodę niezbędną dla jej równowagi, odnawia barierę hydro-lipidową naskórka, która chroni skórę przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi oraz przyspiesza proces odnowy komórkowej. Nawilżona, odżywiona i zregenerowana skóra odzyskuje elastyczność i staje się jędrna, gładka i niezwykle miękka. Wszystkie oznaki wysuszenia i dyskomfortu znikają, a kremowa konsystencja pozostawia satynowe wykończenie nawet na suchej skórze.

Stosować rano i/lub wieczorem na czystą, suchą twarz. Delikatnie wmasować, aż do wchłonięcia. Może być również stosowany do oczyszczania skóry lub demakijażu, jako maska regenerująca po kąpieli słonecznej albo jako maska regenerująco-odżywcza oraz jako krem po goleniu, a także jako krem dla dzieci. 




Moja Opinia : 


Szczerze mówiąc, to najlepszy krem, jakiego kiedykolwiek używałam!
Jest bardzo wydajny. Odkąd go otrzymałam, stosuję go dwa razy dziennie, a nie zużyłam nawet połowy tubki. Łatwo się go aplikuje. Ma bardzo ładny, delikatny zapach. W ogóle nie czuć chemii, jak w przypadku niektórych tego typu produktów. Ma lekką konystencję. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Bardzo dobrze nadaje się pod makijaż. Podkład nie roluje się. Krem nie zapycha porów. Nie spowodował żadnych wyprysków, podrażnień, lecz nawet je łagodził. Skóra nie lepiła się, ani nie świeciła, co jest dla mnie bardzo ważne. Stała się nawet bardziej matowa. Krem odżywił i nawilżył moją twarz. Cera stała się idealnie gładka w dotyku. Bardzo polecam ten krem. Jest wart swojej ceny ;)

30 komentarzy:

  1. U mnie dziś też recenzja o tej współpracy ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. cena kremu wydaje sie byc dosyc wysoka, ale moze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam nigdy takiego kremu, ale dobrze, że tobie przypadł do gustu. (:
    _______________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki ale miło, że Cię obdarowali i Ty mogłaś poznać ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenna i ciekawe recenzja. Dodałam do obserwowanych pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest wart zakupu. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się uśmiałam 5 ml - żadna szanująca się firma nie podaruje do testowania tak małej ilości kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  8. trudno jest znaleźć dobry krem do rąk więc fajnie, że ten Ci przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. za drogie :(

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie recenzowac probek...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten krem :)
    Zapraszamy Cię na naszego bloga ,dopiero zaczynamy ale wpadnij :)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mialam tego kremu, ale ciekawy :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam próbkę tego kremu, w najbliższym czasie ją wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. a ile kosztuje taki krem? wydaje się być całkiem spoko
    BUZIAKI :*
    Blog modowy What is in the hat? Nowy post! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogi.. ale jeśli działanie ma tak rewelacyjne to się w sumie nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo by mi się przydał ten kremik skoro jest taki dobry :) Szkoda, że cena taka wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja do nich pisałam ale bez odpowiedzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę na oczy ten krem, ale dobrze, że się spisał u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam tego kremu, ale wydaje się być naprawdę świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm ciekawy krem :)

    zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie czegoś takiego szukam:D

    OdpowiedzUsuń
  22. krem wydaje się być godny uwagi:) do tego kremów nigdy za wiele, więc może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)