Obserwatorzy bloga

sobota, 3 sierpnia 2013

Krem ochronny do cery naczynkowej Fridge - Opinia ;)

Prawie miesiąc temu otrzymałam do przetestowania od firmy Fridge by yDe krem ochronny do cery naczynkowej 1.3. Myślę, że po upływie tego czasu mogę go już zrecenzować.


Tak krem wygląda w buteleczce : 



Od Producenta :  


Silne wzmocnienie i ochrona skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień, naczyniowej.

Krem miejski, który szczególnie chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Aktywizuje system naprawy skóry. Odblokowuje ją i przyspiesza naturalną regenerację. Dodatek olejku z rumianku rzymskiego i olejku różanego łagodzi podrażnienia i wzmacnia naczynia krwionośne. Przeznaczony do cery szczególnie wrażliwej, ze skłonnością do rozszerzonych naczyń krwionośnych. Polecany również do skóry z problemem świecenia się. Krem zawiera naturalne filtry UV.  






Moja Opinia : 


Krem znajduje się w bardzo ładnej, szklanej buteleczce. Z boku wisi malutki kryształek. Muszę przyznać że produkt samym wyglądem bardzo mnie zachęcił. Krem bardzo łatwo się aplikuje. Pompka nie zacina się i działa bez zarzutu. Konsystencja jest średnio gęsta. W sam raz. Na początku niezbyt podobał mi się jego dość intensywny, ziołowy zapach. Jednak po kilku użyciach zdążyłam się do niego przyzwyczaić. Krem dobrze się rozsmarowuje, lecz dość długo wchłania. Chwilę po nałożeniu kremu odnosiłam wrażenie, że moja twarz jest jakby "ciężka". Lecz po jakimś czasie to uczucie zniknęło. Produkt dobrze spełnia swoją rolę, czyli nawilża i ochrania skórę. Po użyciu cera jest bardzo gładka i miękka. Trochę drażniło mnie to, że skóra świeciła się. Nie zauważyłam, aby mój rumień był choć trochę bledszy. Krem naczynek nie zregenerował, ale w sumie nie liczyłam na to. Sądzę, że warto go spróbować ;)

19 komentarzy:

  1. świetne posumowanie, wiesz wszytko nigdy nie jest idealne ;)
    u mnie nn:)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się opakowanie ;) Zdecydowanie zachęca do wypróbowania produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci tego kremu, marka Fridge ma rewelacyjne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że skóra się świeciła :) ..ale opakowanie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się być całkiem kuszącym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi przeciętnie podoba się wygląd, więc raczej nie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojej siostrze to by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląd butli niezły zwłaszcza z tą ozdobą kryształkową;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka ta buteleczka i bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :)

    www.dede-moda.blogspot.com

    www.facebook.com/dedemodablog

    OdpowiedzUsuń
  12. Notka z reklamami blogów (m. in. Twojego, jest już na Przecudownej).
    Zapraszam!:)
    http://przecudowna.blogspot.com/2013/08/blogi-godne-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tego typu kosmetyki, zarówno buteleczka jak i forma aplikacji to duży plus, jednak cena zdecydowania za wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentuje :)
    u mnie nn, e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa opinia i bardzo fajny produkt ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! świetne opinie!
    dobrze piszesz

    lollipopek.blogspot.com , obserwuję ; **

    OdpowiedzUsuń
  17. mam cerę naczynkową,ale raczej widać na niej rumieńce,więc dla mnie pewnie krem był by dobry
    Moja kuzynka ma solidnie popekane naczynka i trudno cokolwiek z tym zdziałać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)