Obserwatorzy bloga

wtorek, 27 sierpnia 2013

Mydło marsylskie - Recenzja ;)

Jakiś czas temu otrzymałam nawiązałam współpracę ze sklepem Grandi. Do testowania wybrałam Mydło marsylskie o zapachu cynamonu i pomarańczy.




Od Producenta : 

MYDŁO MARSYLSKIE o zapachu cynamonu i pomarańczy, o masie 100g. Mydło zostało wyprodukowane we Francji przez firmę Le Chatelard, która zajmuje się produkcją mydeł marsylskich od 1802 roku. W swoim składzie zawiera aż 72% olejów roślinnych, co sprawia, że posiada doskonałe właściwości odżywcze i nawilżające.
Mydło jest starannie wykonane, zapakowane fabrycznie w przezroczystą folię i posiada wysoką jakość. Może więc stanowić elegancki prezent.
Bazę mydła stanowi olej palmowy. Mydło dodatkowo zostało wzbogacone olejem ze słodkich migdałów (Prunus amygdalus dulcis oil).

Olej palmowy to naturalny kosmetyk polecany dla osób, które chcą długo zachować młody i piękny wygląd. Wytłaczany jest z owocni palmy olejowej. Zawiera liczne kwasy tłuszczowe korzystnie wpływające na skórę oraz witaminę E i A. Bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Pod jego wpływem skóra się napina i ulestycznia, co powoduje wygładzenie drobnych zmarszczek. Działa na skórę kojąco, ochronnie i przeciwzapalnie.
Właściwości oleju ze słodkich migdałów :
- zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy:A, B1, B2, B6, D i E
- polecany do skóry suchej, mało elastycznej, podrażnionej, ze skłonnością do zmarszczek
- nadaje się do pielęgnacji wrażliwej skóry dziecka
- zmiękcza, odżywia i wygładza i odmładza skórę, nadając jej ładny wygląd
- nawilża skórę, w przypadku systematycznego używania
- pomocny w leczeniu egzemy, łuszczycy
- zapobiega rozstępom
- nie powoduje alergii
- jest delikatny, bez zapachu
Olej ze słodkich migdałów dodany do mydła tworzy miłą, kremową, lekką pianę i sprawia, że mydło posiada właściwości pielęgnacyjne. Nadaje skórze jedwabistość. Te jego właściwości sprawiają, że jest składnikiem luksusowych mydeł.
Mydło jest bardzo łagodne i przeznaczone do skóry delikatnej i wrażliwej.

Zapach cynamonu działa rozgrzewająco na ciało i umysł. Wzmacnia siły fizyczne, ożywia zmysły.
Zapach pomarańczy działa rozluźniająco, zmniejsza napięcie, odświeża, uspokaja. Tworzy romantyczny nastrój.
Mydło nie jest testowane na zwierzętach i nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.




Moja Opinia :

 Wybierając to mydło kierowałam się przede wszystkim zapachem, gdyż uwielbiam zapach cynamonu. W mydle jest on bardzo wyczuwalny i nie ukrywam, że bardzo mi się podoba. Długo utrzymuje się na skórze, a podczas kąpieli unosi się w całym pomieszczeniu. Zgodnie z zapewnieniami producenta działa na mnie rozluźniająco i uspokajająco. Jak widać na poniższym zdjęciu mydło dobrze się pieni. Nie podrażnia i nie wysusza skóry, co można często zaobserwować używając innych mydeł. Jest wręcz przeciwnie - pozostawia ją miękką i nawilżoną. Bardzo dobrze oczyszcza. Jest bardzo wydajne. Praktycznie nie traci swojego kształtu. Nie mam się do czego przyczepić. Bardzo polubiłam to mydło marsylskie ;)



38 komentarzy:

  1. Fajnie :)
    Obserwujemy ?
    Chciałabym kiedyś też testować produkty :D
    Pozdrawiam

    http://about-the-everything.blogspot.com/
    <-- Daje ci link ponieważ mam 2 blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaobserwowałam :) Nie widzę twojej obserwacji ...

      Usuń
  2. Też mam mydło marsylskie. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z pomarańcza grejpfrut świetny zapach. polubiłam się z mydełkiem :)


    Zapraszam do siebie częściej :)

    Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z pomarańcza grejpfrut świetny zapach. polubiłam się z mydełkiem :)


    Zapraszam do siebie częściej :)

    Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cynamon i pomarańcza.. mmm to coś dla mnie :)
    Fajne to mydełko. Może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pomarańczowe produkty, ale cynamonu już nie bardzo, więc gdyby było jedynie o zapachu pomarańczy to pewnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym je kupiła.
    Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nie lubię cynamonu ;p Jednak pomarańczowe, jeżeli chodzi o zapach byłoby świetne ;)

    Ogólnie dobre mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamon :]] mydło wydaje sie fajne . :]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam to mydełko jednak ostatecznie zdecydowałam się na te z oślim mlekiem, nie żałuję Twoje na pewno też jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe mydełko :) Ma świetny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  12. Cynamon mmm...
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne :D


    http://pollyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomarańczowe mydełko pewnie jest świetne:]
    Zapraszam do siebie na 1 rozdanie:]
    http://bellatrix1510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Orange bar, i need to try.,
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj na takie cynamonowe mydełko zdecydowałabym się ale zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy.
    Dziwne, że mydło sprawdzilo się aż do kąpieli, ale to świadczy, że spełnia swoje zadanie :) Ja nigdy nie zamienię żelu na mydło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję podjęcia współpracy. :)
    Mhm... Mydełko cynamonowe. *,*

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mydełko świetnie się prezentuje :) Musi pachnieć nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajne i ładnie wygląda :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam mydełko od Grandi ;)
    niedługo biorę się za testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cynamon i pomarańcza, musi pięknie pachnieć :D W wolnej chwili zapraszam do mnie na www.ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje recenzje <3 Zapraszam do pomocy na moim blogu :) kochaj-zyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. w ogóle ładny kolor :) i zapach pewnie tez kuszący<3

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetne mydełko, też bym je polubiła :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)