Obserwatorzy bloga

niedziela, 18 sierpnia 2013

Odświeżacze powietrza - Recenzja ;)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Tomil. Do przetestowania otrzymałam m.in. odświeżacze do powietrza : Happy spray Rain of island oraz Air menline seychelles vanilla.




Od Producenta :

Szybko i skutecznie odświeża powietrze, neutralizuje nieprzyjemne zapachy i pozostawia w pomieszczeniu przyjemną woń.



Moja Opinia :


Dozownik wygląda bardzo estetycznie. Nie jest duży i nie rzuca się w oczy. Z tyłu umieszczono małą naklejkę, dzięki czemu łatwo jest go przykleić do jakiejkolwiek płaskiej powierzchni. Na opakowaniu zamieszczono instrukcję, jak go używać. Obydwa zapachy mają wymienne wkłady. Każdy ma ich po trzy. Zarówno jeden, jak i drugi odświeżacz bardzo ładnie pachnie. Bardziej przypadł mi do gustu zapach
Air menline seychelles vanilla, gdyż uwielbiam wszystko, co waniliowe. Aby zapach wydostał się z dozownika, wystarczy lekko go przycisnąć. Muszę stwierdzić, że trochę powoli się rozprzestrzenia i niestety dość szybko się ulatnia. Jednak jest bardzo wydajny, więc mogę go używać dość często, a wtedy zapach wciąż będzie wyczuwalny :)

28 komentarzy:

  1. super, gratuluję współpracy, ważny jest dla mnie ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo gratuluje wspolpracy :D

    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach wanilii :) Mam świeczki o tym zapachu i olejek do kominka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy. Tez lubie zapach wanili :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna współpraca i recenzja :)
    A to urządzenie jest bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy :D

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi firma nie odpisuje a zostawiam im 1 email tygodniowo :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie odświeżacze, mały dozownik a fajnie rozpyla. :)
    zapraszam do siebie : szalonadarmowka.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja pewnie wybrałabym ten drugi, bo za wanilią nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie odświeżacze powietrza moi rodzice mają w WC. ale innej firmy :)) a te całkiem fajnie się zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ten twój blog kocham<333333
    http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ten twój blog kocham :))

    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie odświeżacze są niezbędne i co najważniejsze dają piękny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię odświeżacze kiedyś takich używałam teraz wolę psikane zwykłe :D co jeszcze mi się podoba to szklany wazonik do tego zapach wlać i dodać te patyczki :D super zapach dają :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś taki w łazience, ale lubię akurat z tym eksperymentować i ciąglę wynajduję coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. moje psy kichają po odświeżaczach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mały świetnie sprawdza się w łazienkach

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy ! Moja babcia ma go w łazience i go uwielbiaam <3
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam takie kiedyś. Gratuluje współpracy. :)
    ___________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. te odświeżacze są super ;) uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. też lubię waniliowe zapachy;) choć niektóre z nich potrafią być drażniąco sztuczne. Gratulacje z powodu współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w rodzinnym domu używa się tego typu odświeżacze - są małe i poręczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)