Obserwatorzy bloga

sobota, 24 sierpnia 2013

Pomarańczowa kawa rozpuszczalna - Recenzja ;)

Kilka dni temu otrzymałam paczkę od sklepu 1000SmakówŚwiata. Znajdowała się w niej m.in. pomarańczowa kawa rozpuszczalna. W tym poście krótko ją opiszę, natomiast niedługo możecie spodziewać się recenzji dwóch kaw Arabika ;)


Od Producenta : 


Kawy rozpuszczalne są wykwintnym i apetycznym pomysłem na urozmaicenie tradycyjnego napoju.
 Jeśli jeszcze nie zdarzyło ci się skosztować kawy z nutą Pomarańczy to warto ją wypróbować.
 Zrelaksuj się podczas smakowania tego wykwintnego napoju. Zaproś przyjaciół, z którymi w
będziesz się delektował odkrywanymi właśnie aromatami. Kawa rozpuszczalna o smaku
Pomarańczowym to najwspanialszy prezent jaki możesz podarować sobie i bliskim. Filiżanka
 tego wspaniałego napoju na pewno urozmaici i umili każdy dzień.

Kawa rozpuszczalna została wytworzona na bazie 100 % Arabiki pochodzącej z Ekwadoru
Charakteryzuje się wyrazistym smakiem oraz średnią kwaskowością.




Moja Opinia :  


Jak pewnie wiele osób, bardzo lubię kawę. Zwykle dodaję do niej mleko i cukier, tak jak widać na powyższej fotografii. Podczas opisywania kawy Arabika postaram się zrobić jej zdjęcie bez dodatków ;) 
Kawa ta jest dość drobno zmielona. Ma łagodny smak. Po wypiciu filiżanki tej kawy rano, mam więcej energii. Po otworzeniu opakowania wyczuwalny jest delikatny, nie chemiczny zapach pomarańczy. Pomimo tego, że nie przepadam za tym owocem, to bardzo mi ona smakowała i wciąż smakuje. Polecam ją zwłaszcza tym, którzy lubią kawy smakowe ;)

42 komentarze:

  1. Mniam już sam smak zachęca do wypicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym skosztowała. :)
    ________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooch ja bardzo lubię kawy smakowe! :)
    Pomarańczowej też już miałam przyjemność skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piję kawy, dlatego do swoich testów musiałam "zatrudnić" testerów ;D Również zamieściłam recenzję, ale zbiorczą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, chętnie bym się takiej napiła : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! z podobnym eksperymentow pilam ostatnio muffinowa herbate polecam C::

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z samego rańca robisz mi smak ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. pomarańczowej nie piłam;) ale kiedyś skusiłam się na wiśniową i bardzo tego żałowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią bym ją wypiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm musi super smakować :) nie lubię kawy za bardzo ale taką bym się napiła :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kawę i chyba się skuszę, bo pierwszy raz słyszę o kawie smakowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zakupić sobie parę kaw smakowych - tak na spróbowanie :) Bo kawę to ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. A fe, nie lubię kawy. Ale herbata pomarańczowa mogłaby być smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JESTEM KONESEREK KAW ALE TAKIEJ JESZCZE NIE PIŁAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pić kawę :) Jestem kawoszem jak nic :P
    Ale pomarańczowej jeszcze nie miałam okazji pić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba była dobra :) Ja lubię wszystkie rzeczy o aromacie czy też samku pomarańczowym :)
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kawa nie za bardzo mi smakuje, ale u mnie w rodzinie prawie wszyscy ją piją :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kusząca jest ta kawa, z chęcią bym się jej napiła ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. nie pijam kawy, ale z pewnością dobra w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie nie pijam kawy, ale jak sobię pomyślę o tej nutce pomarańczy... i ten zapach <3
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Może kiedyś w końcu przekonam się do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! Pierwsze słyszę musze konie

    Przy okazji :Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania asymetryczna spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę taką spróbować :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie piję kawy. ;)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uwielbiam słodką kawę z mlekiem :P

    OdpowiedzUsuń
  26. mam bananowa i wiele innych pychota ! :)
    a ta bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przez Ciebie idę sobie zrobić kawusię xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kawę, ale tej jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe :) nigdy nie piłam pomarańczowej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe :) nigdy nie piłam pomarańczowej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe :) nigdy nie piłam pomarańczowej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nigdy nie piłam smakowej kawy ;)
    smakową czekoladę tak ;) ale kawy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham kawę, a pomarańczowej nigdy nie piłam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)