Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Płyn do prania Wansou - Recenzja :)

Drugim i ostatnim produktem, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Tomil jest Wansou Płyn do prania Belle lessive Balsam & Delicate ;)



Od Producenta :


Wansou Belle lessive balsam & delicate z dodatkiem Aloe vera o świeżym i delikatnym zapachu jest łagodnym płynem do prania wełny i delikatnych tkanin. Delikatnie pierze i przywraca włóknom pierwotną miękkość i świeżość. Płyn jest odpowiedni do wszystkich typów pralek i do prania ręcznego. Dozować zgodnie z tabelą na opakowaniu i zaleceniami producentów odzieży.

Pakiet : 1000 ml



Moja Opinia :


Urzekł mnie śliczny, delikatny zapach tego płynu. Podczas prania unosi się on w powietrzu. Gdy wyprane ubrania już wyschną, zapach wciąż się na nich utrzymuje, lecz niestety nie jest już taki intensywny. Jednak to jest taki mały minusik ;) 
Płyn nadaje się zarówno do prania w pralce, jak i do prania ręcznego. Jest bardzo wydajny. Fajnie się pieni i dobrze pierze ubrania. Po wypraniu są one bardzo miękkie w dotyku i świeże. To jest to, czego oczekiwałam od tego płynu. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do niego ;)

29 komentarzy:

  1. szkoda, że ta firma olewa moje emaile

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mam go dostała. jest bardzo dobry i wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie miałam tego płynu

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje niestety też. :( Nie odp wgl. :c A jeśli chodzi o produkt lubię jak ubranie łaaadnie pachnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam do przetestowania czarny :) Póki co, spisuje się dobrze ;) Też niebawem napiszę recenzję :)

    Ewelina, Daria- firma z pewnością dostała masę maili i ja też nie dostałam odpowiedzi od razu. Dajcie im troszkę czasu. Być może macie za małe statystyki i dlatego też to wszystko odwleka się z czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam tego plynu :)

    Pozdrawiam i jeśli chcesz zapraszam do mnie ;)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje się naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks like a promising product..
    Dont forget to enter my giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html?m=1
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaję się całkiem spoko ten płyn ;)
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam tego płynu :-) wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący, ale moim numerem 1 nadal będzie Lenor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie i ciekawie piszesz
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię softlan, świetnie pachnie i przede wszystkim długo :)

    Zapraszam na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dostałam od nich proszek, moja mam jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tym płynie :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę tę firmę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie widziałam nigdy w sklepach tego produktu, a może nie zauwazyłam?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią bym taki u siebie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o nim, ale być może wypróbuję ^^
    Uwielbiam zapachy płynów do prania <3
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę ten płyn na oczy, ale dobrze, że spełnia swoje zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog, takie recenzje się przydają, będę odwiedzać. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)