Obserwatorzy bloga

sobota, 10 sierpnia 2013

QuickŁyk - Recenzja ;)

Niedawno nawiązałam współpracę z firmą Biogened. W paczce znajdował się m.in. spray ułatwiający połykanie tabletek QuickŁyk, który dzisiaj opiszę.



Od Producenta : 


Wskazania:
QuickŁyk to specjalistyczny preparat skierowany do osób w różnym wieku, które mają problem z połykaniem preparatów w postaci tabletek lub kapsułek.
Preparat QuickŁyk:
  • ułatwia połykanie tabletek i kapsułek;
  • niweluje nieprzyjemny smak tabletek niepowlekanych;
  • może być stosowany z lekami, witaminami i suplementami diety;
  • nie zmienia działania przyjmowanych preparatów;
  • łagodzi problemy przełykania związane z dysfagią.
Właściwości:
QuickŁyk jest prosty i bezpieczny w użyciu. Może być stosowany nawet u dzieci, już od 3 roku życia. Dodatkowo QuickŁyk nie zawiera cukru dlatego jest odpowiedni zarówno dla diabetyków, jak i dla osób przebywających na diecie (np. jako pomoc w przyjmowaniu preparatów wspomagających odchudzanie).
Prosta i praktyczna forma doustnego spray’u umożliwia natychmiastowe zastosowanie dokładnie wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny.

Sposób użycia:
QuickŁyk jest bardzo prosty i wygodny w użyciu. Wystarczy spryskać nim język (ok. 3 dawki), aby bez problemu połknąć nawet większe tabletki lub kapsułki.
W razie konieczności można zwiększyć ilość dawek, a także dodatkowo zastosować preparat również po przełknięciu tabletki.





Moja Opinia : 


Spray ten jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy spryskać nim język ok. 3 razy, a następnie umieścić na języku tabletkę. Jest to produkt idealny dla mnie, gdyż mam problem z połykaniem różnych tabletek. Zawsze obawiałam się, że się nimi zakrztuszę itp. Musiałam popijać je dużą ilością wody. Dzięki temu sprayowi połykanie tabletek stało się wręcz przyjemnością. Dobrze smakuje - jest to spray truskawkowy. Dzięki temu nie czuję smaku gorzkich, powlekanych tabletek  Bez problemu mogę połknąć nawet te większe tabletki. Nie muszę ich już niczym popijać. Jestem z niego bardzo zadowolona i z chęcią go używam. Polecam go wszystkim osobom, mającym taki sam problem jak ja :)



PS Przypominam o rozdaniu ! ;) 


25 komentarzy:

  1. Mam taki problem jak Ty i świetnie ,że w końcu jest rozwiązanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak byłam dzieckiem to zawsze się bałam przełykać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście - ja nie mam takiego problemu z połykaniem tabletek. Mogę połknąć nawet bez popicia wodą ;)
    Ale to jest bardzo fajny i pomysłowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo to dobra rzecz szczególnie dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi taki produkt zbędny, ale dla dzieci może być przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nie miałam takiego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo praktyczny produkt, gdy ma się problemy z połykaniem!
    Ja akurat na szczęście takich problemów nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, pierwsze słyszę o takim wynalazku! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śmieszne opakowanie :*
    Zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, ja kiedyś prawie zakrztusiłam się tabletką i od tamtej pory boję się łykać większych, wiec może ten preparat jest idealny dla mnie?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten spray jest w sam raz dla Ciebie ;)

      Usuń
  11. ten spray jest idealny dla mojej przyjaciółki, która boi się łykać tabletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam problemu z połykaniem tabletek, także dobrze wiedzieć że coś takiego istnieje jednak ja tego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne :)
    U mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam problemy z połykaniem tabletek ;/
    obserwuję =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam żadnym problemów z połykaniem tabletek, ale dobrze wiedzieć że w ogóle coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi srednio ten plyn podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Sounds like a great product! Thanks for sharing. Thanks for visiting my blog and following me. I am following you back now :)

    http://dixielu302.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze że nie mam problemów z połykaniem tabletek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)