Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 2 września 2013

2 przesyłki i nowa współpraca ;)

Dzisiaj otrzymałam 3 przesyłki. W pierwszej znajdował się brelok oraz naklejka ze  św. Krzysztofem. Można je zamówić bezpłatnie wypełniając formularz tutaj.



 W następnej przesyłce znajdowały się aż 3 taśmy brafitterskie. Pisałam już tutaj o możliwości zdobyciu takiej taśmy. Wciąż chyba można ją zamówić. Podejrzewam, że wysłano mi trzy sztuki przez pomyłkę ;)

 
Natomiast w paczce znajdował się produkt do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem Pro-Sprzęt. Wybrałam Żel do stylizacji włosów Brocato Holdon Styling Gel.


44 komentarze:

  1. gratuluję nowej współpracy i przesyłek

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się,m że dotarła Ci ta taśma ;)
    ja też swojego czasu dostałam 3 sztuki ;)
    gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Ciekawe jak spisze się ten żel :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten żel ;D
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne przesyłeczki :)
    Ciekawa jestem jak się żel sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post :)

    Marisa Silva
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję przesyłek :) żel fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie czekam na brelok i tą taśmę brafitterską (ale już sto lat) ;p Gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo no to gratuluję :) Może się skuszę na brelok :3

    OdpowiedzUsuń
  10. te firmy czasami wysyłają rzeczy jak popadnie. Kiedyś jednego dnia otrzymałam 5 kopert z jedną i tą samą mapą samochodową Polski!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam taki brelok:P miłego testowania żelu, z chęcią poczytam jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wysłałam kiedyś zgłoszenie po tą taśmę brafitterską i się nie doczekałam paczki:[

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wspołpracy :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie wysłano ci tych taśm przez pomyłkę, bo mi również tyle ich dostarczono :):)


    anitaturowska1.blogspot.com:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brelok też mam, ale taśmy mi nie przyszły jeszcze:(

    OdpowiedzUsuń
  16. udanej współpracy :) a o tych breloczkach muszę poczytać, przydadzą się do kluczyków od auta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna współpraca :)

    u mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także otrzymałam breloczek :)

    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję podjęcia nowej współpracy. ;)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te taśmy, sama bym sobie je zamówiła. ;) I gratuluję współpracy

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję współpracy,miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też dostałam 3 sztuki tej taśmy :) może po prostu juz nie mieli co z tym zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nowej współpracy ;) świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję przesyłek i współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję przesyłek i współpracy :) czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Krzysia już tydzień temu zamówiłam razem z mężem i czekamy na przesyłeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję współpracy :)

    też zamówiłam taśmę ale jeszcze jej nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się tutaj :) Obserwuję i czy mogę liczyć na rewanż? www.gosiatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)