Obserwatorzy bloga

wtorek, 3 września 2013

Chusteczki nawilżane do higieny intymnej - Opinia ;)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem Lawendowa Szafa. Do przetestowania otrzymałam m.in. chusteczki nawilżane do higieny intymnej Oh..! Sexy.


Od Producenta : 


Oh..Sexy ! - chusteczki nawilżane do higieny intymnej - ekstrakt z białego lotosu, bisabolol
Nawilżane chusteczki do higieny intymnej  z ekstraktem białego lotosu, pozwolą w każdej sytuacji czuć się komfortowo. Delikatny materiał na bazie ekologicznej bawełny, nasycono kompozycją składników (bisabolol, lotos) o działaniu przeciwbakteryjnym, nawilżającym i tonizującym.
  • Ekstrakt białego lotosu -  delikatnie nawilża  i tonizuje skórę
  • Bisabolol - naturalny składnik rumianku o bardzo silnych właściwościach kojących, łagodzących i przeciwinfekcyjnych. Łagodzi podrażnienia skóry, chroni przed powstawaniem zaczerwienień i uczuleń, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych.
• przebadane przez dermatologów
• przeznaczone do codziennego zastosowania
• nie zawierają parabenów




Moja Opinia : 

Na wstępie napiszę, że bardzo polubiłam te chusteczki. Opakowanie jest bardzo poręczne i można je wszędzie zabrać. Może to nie jest ważne, ale moim zdaniem bardzo ładnie wygląda. Łatwo się je otwiera i zamyka. Klej dobrze trzyma, dzięki czemu chusteczki nie wysychają zbyt szybko. Bardzo odpowiada mi ich rozmiar. Są dość duże po rozwinięciu, czego niestety nie uchwyciłam na zdjęciu. Nie są zbyt mokre. Mają ładny, delikatny zapach. Faktycznie nawilżają i łagodzą podrażnienia. Nie spowodowały u mnie żadnych nowych, ani nie uczuliły mnie. Świetnie oczyszczają i odświeżają. Nie znalazłam w nich żadnych wad, czy niedociągnięć. Bardzo polecam ;)




38 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) w każdej torebce się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki fajny napis ;D
    Słodkie :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNE. OBSERWUJE I ZAPRASZAM DO MNIE http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczki takie zawsze dobrze sprawdzają się podczas jakiegoś wyjazdu, wakacji itp. Tyc akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za obserwację, już się odwdzięczyłam :)

    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mi również podoba się opakowanie :) nie miałam ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o nich :)

    u mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie w chusteczkach do higieny intymnej i innych produktach tego typu najważniejszy jest skład, który dokładnie sprawdzam przed zakupem. Wg mnie najlepsze pod tym względem są chusteczki facelle z rossmana. a jedne z gorszych niestety to laktacyd. na produkty do higieny intymnej należy zwracać szczególną uwagę:) pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają faktycznie fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. także podoba mi się opakowanie, jest takie eleganckie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. :)
      _________________________
      fashionbyvera.blogspot.com

      Usuń
    2. ja też zwróciłam uwagę na nazwę :)

      Usuń
  14. Jakie fajne, lubię mieć zawsze takie w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo tych chusteczek jeszcze nie miałam. nowość.

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjejeku *0*
    Świtne !
    chyba zakupie ;) kazda dziewczyna powinna mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają bardzo fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz je widzę, a opakowanie jest bardzo urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. opakowanie iście kobiecie;) ja używam cleanic;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha spoko nazwa. xd
    Opakowanie. <3

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha fajną mają nazwę :)
    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Napewno fajnie się sprawdzą w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze mam przy sobie chusteczki nawilżające. Tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam rossmanowe chusteczki firmy facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje nawiazania wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne, chusteczkom nawilżanym nie ufam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chusteczki bardzo ładnie się prezentują :) Choć ja nie jestem przekonana do tego typu kosmetyków - boję się, że mogłyby mnie podrażnić.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie używałam jeszcze tych chusteczek, więc dziękuję za Twoją opinię :)

    u mnie w końcu nowy wpis, więc zapraszam serdecznie w odwiedziny! :)
    pozdrawiam, tamas, www.les-aromat.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)