Obserwatorzy bloga

niedziela, 15 września 2013

Eyeliner w kredce - Recenzja ;)

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem FiiGirl. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję czarnego eyelineru w kredce ;)



 Od Producenta (j. ang.) :

* High-quality standard, brand new
* Convenient retractable eyeliner, Ideal for eyebrows makeup/shading.
* Very fine and elegant touch. Very long-lasting and simple to use in matching the effect you want for your makeup.
* Perfect for personal/casual and glamorous makeup. Great for professional use such as formal occassions, weddings, etc.


Moja Opinia : 

Moim zdaniem eyeliner ten bardzo ładnie podkreśla oko. 
Kolor jest wyrazisty, dobrze napigmentowany i trwały. Nie blaknie w ciągu dnia. 
Kredka ma wysuwany wkład. Jest miękka, lecz nie łamie się. Dobrze maluje się nią zarówno grubą kreskę, jak i cienką. Jest bardzo wydajna. 
Jedynym minusem jest to, że czasem się rozmazuje i odbija. Wygląda to dość nieestetycznie. Jednak chwila poprawki wystarczy, aby oczy znów wyglądały bardzo ładnie, a problem rozmazywania się zniknie. 
Mimo tej jednej wady bardzo polubiłam ten eyeliner ;)


44 komentarze:

  1. Bardzo fajny eyeliner:) Gdzie go można nabyć?;) Zapraszamy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go zakupić np. tutaj http://www.fiigirl.com/10pcs-makeup-rotary-retractable-black-gel-eyeliner-pen-pencil-eye-liner ;)

      Usuń
  2. Ładny efekt c:

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczko wygląda super. Jest pięknie podkreślone :)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile kosztuje jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż oka jest śliczny. ja też używam kredek.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię jak mi się rozmazuje kreska...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo może się nieźle sprawdzić mi się już podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :) moim zdaniem wygląda bardzo dobrze, tez chcialabym umieć tak sprawnie posługiwać się kredką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki eyeliner bardzo bym chciała mieć :) ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie, ale efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny efekt :) Świetnie podkreśla oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoim oku prezentuje się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się, na Twoim oku wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę troszkę cieńsze zakończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe czy ja bym się umiała obsługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wygląda na oku :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście fajny efekt daje kredka,wypróbowałabym na sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice, its jet black..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie fajne ale nie można ich zatemperować. nie wspomnę już o zrobieniu cienkiej kreski...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny makijaż wykonałaś, fajny ten liner :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygląda i bardzo lubię takie kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna kredka! ;p


    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE http://dorotadrygalska.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kredki, ale u siebie raczej używam ich głównie do optycznego zagęszczenia linii rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie używam, ale wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się prezentuje na oczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kredka :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w sumie kredki jak używam to kolorowych :P A czarny eyeliner to w kałamażu ;) Piękny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda bardzo miękko na oku hihi :D


    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę :) trwa tylko do jutra
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy! Bardzo mi się podoba efekt, jaki daje eyeliner, jednak poskąpiono mi umiejętności posługiwania się nim. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)