Obserwatorzy bloga

piątek, 27 września 2013

Grzebień prostujący włosy ;)

Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat grzebienia prostującego włosy, który otrzymałam od sklepu FiiGirl ;)



Od Producenta (j. angielski) : 

 * Product: V-comb
* High-quality standard, brand new
* Color:As shown in photo
* Light-weight/portable
* Simple use to put style/straighten hair
* Water-washable
* Size:25x5.8x1.8cm
* Material: ABS (heat resistance up tp 160℃), PE (heat resistance up to 80℃)
 
Package contains:
1* V-comb



 Moja Opinia : 

Moim zdaniem grzebień ten jest świetną alternatywą dla prostownicy. Wiadomo, że mniej niszczy włosy, a również jest skuteczny, choć może nie aż tak, jak wspomniane wyżej urządzenie. 
Używałam go umieszczając pasma włosów między grzebieniami i przejeżdżając w dół. 
Pomimo tego, że moje włosy są naturalnie kręcone to grzebień dobrze sobie z nimi poradził. Były dużo prostsze i nie elektryzowały się, co jest bardzo ważne. 
Byłam dość sceptycznie nastawiona do tego sprzętu, gdyż nie wierzyłam w skuteczne działanie. Po użyciu zmieniłam zdanie na jego temat ;)

30 komentarzy:

  1. ooo, to coś dla mnie ! kocham proste włosy, a szkoda mi palić je prostownicą... a jaka jest jego cena ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny *.*
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale fajny!!:D
    Przydał by mi się. :)
    Fajnie, że się nie elektryzują włosy po nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie działa jak chce. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. superowy ;)

    zapraszam do mnie :
    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt widzę :D

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzebień idealny dla mnie, muszę wypróbować, choć przyznam, że tak jak i ty jestem dość sceptycznie nastawiona do tego typu rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach i jak to jest,moje włosy są proste i chciałabym aby były kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki grzebień by mi się przydał muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz sie spotkałam z takim grzebykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za dołączenie do obserwujących mojego bloga:-) Ja mam tak proste włosy, że czasami marze o kręconych.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem zmyślny :) ja go nie potrzebuje, moje wlosy są proste jak druty.

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam podobny wynalazek w avonie,ale nie wierzyłam,że coś zdziała:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jakby się spisał u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very useful.. Fiigirl has amazing things
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śmieszny, lubię takie nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super gadżet :) Na pewno by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny :)

    u mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. musze zainwestować w coś takiego :) przyda się :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie słyszałam o takim wynalazku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ciekawie, ciekawe ile utrzymuje się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm skoro mówisz, że masz włosy kręcone i pomaga to urządzenie to chyba w nie uwierzę. Bo jakoś po samym wyglądzie ... hm nie wierzyłabym i nie kupiłabym :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)