Obserwatorzy bloga

wtorek, 10 września 2013

Kolejne współprace i przesyłka ;)

Na samym początku chciałam Was bardzo przeprosić za moją nieobecność. Była ona spowodowana brakiem dostępu do komputera, a co za tym idzie, internetu. Nadrabiając zaległości, pokażę Wam dzisiaj trzy przesyłki, które otrzymałam w tym tygodniu.

Pierwsza przesyłka to balsamy do ciała, które otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy ze sklepem Farmona. W przesyłce znajdował się :

- Sensitive Eco Style Balsam do ciała nawilżająco – wygładzający,
-  Sensitive Eco Style Balsam do ciała odżywczo – regenerujący


Druga przesyłka pochodzi od sklepu Ezebra. Znajdowały się w niej :

- Błyszczyk i pomadka do ust Maybelline,
- Odżywka do paznokci Sally Hansen,
- Cień do powiek "Chocolate" Astor.


W ostatniej kopercie znajdowała się zamawiana przeze mnie darmowa próbka  Aloe vera krem light.


47 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy :)

    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta odżywka do paznokci a także balsamy z Farmony. Gratuluję współprac i życzę przyjemnych testów.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy i miłego testowania!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten balsam nawilżająco wygładzający i czeka na swoją kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. udaanego testowania ;D

    Zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile rzeczy *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;) klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje :) Kosmetyki bardzo ciekawe no i przyjemne współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje świetne kosmetyki :)



    zapraszam do mnie na konkurs z preska :)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości :) Gratuluję :)

    http://mamaowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to pozostaje mi zyczyć udanego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super, miłego testowania :) też dotarła do mnie próbka Aloe vera krem light

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współpracy;)jestem bardzo ciekawa tego balsamu do ciała odżywczo – regenerującego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne współprace, ciekawią mnie te balsamy od Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy!
    Zaciekawiły mnie te balsamy z Farmony :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również gratuluję kolejnej współpracy! :)
    Czekamy na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję, jestem ciekawa tych balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, bardzo fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tych produktów Farmony nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo ciekawa tych balsamów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo ciekawa jestem odżywki z sally hansen! mam już dwie, ale tej jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nic się nie stało;)
    czekamy na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na recenzje produktów.
    Tymczasem u mnie nowy wpis, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULUJĘ :)

    u mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje!!
    Dodaliśmy Cię do zakładki polecane blogi!!

    Zapraszamy do Nas : http://zopiniuj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)