Obserwatorzy bloga

sobota, 28 września 2013

Mleczko oczyszczające Aquabelle.

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem ToiOwo.
Do przetestowania wybrałam mleczko oczyszczające do twarzy Aquabelle.
Dziś przygotowałam dla Was recenzję tego właśnie produktu ;)



Od Producenta :

Mleczko oczyszczające do pielęgnacji twarzy

 ŹRÓDŁO ZDROWEJ CERYPolecane szczególnie osobom z wrażliwym typem skóry - dzięki delikatnej konsystencji  jednocześnie oczyszcza i nawilża skórę twarzy, bez naruszenia jej naturalnej warstwy ochronnej.
Linia kosmetyków AQUABELLE to idealne połączenie nowoczesnych technologii z doskonałością natury:
- składniki naturalnego pochodzenia
- nowoczesne komponenty
- nowa, rewolucyjna technologia patentowa:
  czysta woda o zmniejszonej zawartości deuteru (woda ZZD nazywana także wodą   hydro-light)
Składniki aktywne:
Woda (Hydro-Light) – nawilżanie skóry
Bisabolol - koi podrażnioną skórę, wykazuje działanie przeciwzapalne
Olej z awokado, olej z nasion jojoby – zmiękczają i natłuszczają skórę



 Moja Opinia :

Mleczko to służyło mi głównie w celu demakijażu twarzy. Świetnie sprawdza się w tej roli. Dobrze usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. W żaden sposób nie podrażniło ani mojej skóry, ani oczu. Po jego zastosowaniu nie były one zaczerwienione, a mleczko nie spowodowało pieczenia. Jeśli chodzi o skórę twarzy to pozostawiło ją miękką i nawilżoną. Po użyciu nie musiałam przemywać jej wodą, gdyż nie pozostawiło żadnej tłustej warstwy. Ma delikatny, ładny zapach i dobrą konsystencję. Jedynym minusem jest to, że z opakowania wydobywa się zbyt duża ilość mleczka. Jednak jestem w stanie mu to wybaczyć, ponieważ jest bardzo wydajne i ten defekt nie powoduje zbyt szybkiego ubywania produktu. 
Jest to najlepsze mleczko oczyszczające, jakie kiedykolwiek używałam ;)

19 komentarzy:

  1. ja dopiero zaczynam przygodę z mleczkami, chętnie i to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro tak chwalisz to nic tylko kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze może i się skuszę, bo napisałaś że nie podrażnia ci skóry, mi niestety teraz każdy preparat podrażnia ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja :)

    u mnie nn
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swoje mleczko ;p Jakoś nie szukał takiego idealnego, ale widzę, że ten jest bardzo dobry

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że ono takie dobre...

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie nie zachęca, ale Twoja recenzja wręcz przeciwnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam tego kremu ale może sprubóje :D

    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam niestety
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tego mleczka ';)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że nie pozostawiało lepkiej warstwy, bardzo tego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o nim nie słyszałam ale naprawdę mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)