Obserwatorzy bloga

niedziela, 1 września 2013

Prolady Włosy Skóra Paznokcie - Opinia ;)


Niecały miesiąc temu otrzymałam paczkę z produktami do przetestowania w ramach współpracy z firmą Biogened. Znajdowały się w niej głównie suplementy diety. Opisałam już Błonnik oraz Spray ułatwiający połykanie tabletek. Teraz nadszedł czas na kapsułki Prolady Włosy Skóra Paznokcie.



Od Producenta : 


Unikatowe połączenie wyciągu ze skrzypu polnego oraz bambusa, które są najbogatszymi naturalnymi źródłami krzemu. ProLady sprawia, że włosy są mocne, skóra promienieje blaskiem, a paznokcie przestają się łamać. Skład preparatu uzupełnia cynk, biotyna i tiamina, które opóźniają procesy starzenia skóry oraz dodatkowo wzmacniają włosy i paznokcie.

FORMA: tabletki
SPOSÓB UŻYCIA: 1 tabletka dziennie
OPAKOWANIE: 45 tabletek


Moja Opinia : 

Tabletki te starałam się stosować regularnie. Korzystne dla mnie było to, że wystarczyło zażyć tylko jedną kapsułkę w ciągu dnia. Nie miałam problemów z ich połykaniem, gdyż nie są za duże. Już w pierwszym tygodniu zażywania ich zauważyłam, że moje paznokcie rosły szybciej oraz stały się twardsze i mniej łamliwe. Zniknęły różne przebarwienia. Na twarzy coraz rzadziej pojawiały się różne niespodzianki, a moja cera stała się mniej tłusta i świecąca. Niestety nie zauważyłam żadnej zmiany w kondycji moich włosów. Wciąż są rozdwojone i wypadają. Jednak cieszą mnie korzystne zmiany, które zaszły w moich paznokciach oraz skórze. Podczas stosowania tego suplementu nie zauważyłam, aby pojawiły się jakieś skutki uboczne. Jestem zadowolona z tego produktu ;) 



42 komentarze:

  1. Ja obecnie łykam suplement od Colfarm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ,
    I am hosting my first ever giveaway, you can win $30 clothes, would love if you can enter
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tych tabletkach, mi pomaga Capivit Total Action :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam,jakoś nie przekonują mnie suplementy...ale super że dla Ciebie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od czasu do czasu łykam suplementy ale tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie łykam takich suplementów:P wolę pić siemię lniane albo wapno :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że się sprawdził, ja od czasu do czasu wracam do Skrzypovity:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja boję się połykać tabletki :/

    Jesli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. też je miałam i dość fajnie na mnie zadziałały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego, a jak nie znam to bałabym się je jeść... taka mała fobia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałyby mi się na paznokcie, ale skoro mówisz że na włosy nie działają, to poszukam czegoś innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może uda mi się kiedyś zakupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja póki co nie łykam żadnych tego typu suplementów:) kiedys się w to bawiłam, ale teraz jakoś mnie do nich nie ciągnie :D bo mam wrażenie, że jak przestaję je brać to efekt mija..

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebuję jakiegoś wspomagania w tym stylu, szczególnie dlatego, ze nadchodzi jesień.:) Na razie piję multiwitaminę, ale kiedy skończę kupię sobie coś typowo na włosy i paznokcie. Chyba trzeba jeszcze więcej czasu, żeby z włosami było widać różnicę.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym produkcie i zaskoczona jestem pozytywną opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie zażywałam takich tabletek. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziły i że jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post :)

    Marisa Silva
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyczałam o tyh tabletkach ;(

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. jedynym suplementem jaki brałam był simpliq na odchudzanie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Systematyczność jest w tym wypadku bardzo wazna. Dobrze, że trzeba było brać tylko 1 dziennie- o takiej ilości jeszcze się pamieta ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam tych tabletek :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli to jest coś w typie Bellisy?
    Pozdrawiam i zapraszam:
    miss-hanuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy post :3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie --> eloelo3200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałby mi się ten suplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukam czegoś skutecznego do paznokci, ten preparat mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie używam suplementów, ale w sumie nic by nie szkodziło spróbować ;-) zapraszam do mnie na rozdanie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. dawno już nie sięgałam po suplementy diety, jak zdecyduje się na rozpoczęcie kuracji to będę mieć te tabletki na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam tych tabletek :-)


    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro działa to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A na mnie źle wpływają takie suplementy... Mój żołądek źle je toleruje ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. systematyczność,3 miesiące i efekt powinnien być już widoczny,warto też zaopatrzeć organizm w żelazo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam Celebrin (włosy,skóra, paznokcie) o podobnym składzie. Bardzo pomaga ale ciężko dostać, Koszt około 17 zł. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uzywam od 2 tyg narazie poprawy nie widze ale kiedys uzywalam i bylam zadowolona w szczegolnosci wlosy mniej wypadaly ale to trzeba brac regularnie przez miesiac nawet dwa wtedy widac efekty

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także używałam i jakiś super efektów nie miałam, ale może nie na każdego działa ?:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)