Obserwatorzy bloga

środa, 25 września 2013

Przesyłki - współpraca i wygrana ;)

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym  przez Pirolam na Facebook'u.
Należało poprawnie rozwiązać quiz. Ku mojemu zdziwieniu zostałam wylosowana i dzisiaj otrzymałam przesyłkę, w której znajdowała się moja wygrana - szampon przeciwłupieżowy Pirolam ;)



Dodatkowo udało mi się nawiązać współpracę z firmą Efektima. Do przetestowania otrzymałam :

-maseczkę glinkową oczyszczającą,
- maseczkę doskonale nawilżającą.


31 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej oraz nawiązania nowej współpracy. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektima mogła się trochę lepiej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No gratulacje. :)
    __________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara :)
    Miłego testowania w takim razie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. I really want to try that cralifying maskKeep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wygranej.....a co do współpracy to trochę ubogo 2 male maseczki.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i nawiązania nowej współpracy!
    Po prawdzie nieco ubogo, ale miejmy nadzieję, że będzie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę udanych testów :D fajne przesyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. maseczki które dostałaś są super choć przesadzili z ilością:P a wygrana fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :))

    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)
    Jakoś nie mam szczęścia do konkursów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie by się przydała ta maseczka nawilżająca. :)
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję współpracy:) te maseczki z Efektimy wyglądają kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję świetnych przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)