Obserwatorzy bloga

niedziela, 29 września 2013

Recenzja produktów GoCranberry.

Ponad miesiąc temu nawiązałam współpracę z firmą Nova Kosmetyki.
Do przetestowania otrzymałam trzy próbki kremu inteligentnie nawilżającego do twarzy GoCranberry oraz trzy próbki kremu odżywczo wygładzającego pod oczy. Na ich podstawie zdążyłam sobie wyrobić opinię na temat obydwu produktów.

Odżywczo wygładzający Krem Pod Oczy 


Od Producenta :

Odżywczo-Wygładzający Krem Pod Oczy GoCranberry
 przeznaczony jest dla każdego typu cery. Specjalnie wyselekcjonowane składniki intensywnie odżywiają i nawilżają delikatną skórę okolic oczu, pozostawiają skórę delikatnie natłuszczoną. Zapobiegają utracie wody oraz chronią przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Poprawiają napięcie skóry przywracając jej elastyczność. Lekka formuła kremu nie obciąża delikatnej skóry wokół oczu.


 Moja Opinia :

Moim zdaniem krem ten dobrze spełnia swoją rolę. Po użyciu skóra wokół oczu jest wygładzona i miękka. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Ma ładny zapach, chociaż nie każdemu może on przypaść do gustu, gdyż nie wszyscy lubią żurawinowe kosmetyki. Krem jest wydajny. Jedna próbka wystarcza na długi czas stosowania. Być może jest to spowodowane tym, że na jedną aplikację wystarcza już niewielka ilość kremu. Podsumowując bardzo polubiłam ten krem i nie mam się do czego przyczepić.

 Inteligentnie Nawilżający Krem Do Twarzy na Dzień



                                                                 Od Producenta :

Inteligentnie Nawilżający Krem Do Twarzy na dzień GoCranberry przeznaczony jest dla każdego typu cery, szczególnie dla skóry suchej, szorstkiej. Krem tworzy barierę ochronną zapobiegającą wysuszeniu skóry, wygładzą ją oraz pozostawia pełną blasku. Skóra nie traci wilgoci nawet w niekorzystnych warunkach, takich jak wysoka temperatura, wilgotność, klimatyzacja, zanieczyszczenie środowiska, stres, dym tytoniowy. Lekka formuła kremu sprawia, iż idealnie nadaje się jako baza pod makijaż.


Moja Opinia :

Recenzja kremu do twarzy niestety nie będzie już taka pozytywna. Zacznę od plusów produktu. Ma ładny zapach, identyczny jak krem pod oczy. Dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż. To by było na tyle. Krem powoli się wchłania. Najgorsze jest to, że nie spełnia swojej roli. Po użyciu skóra nie jest ani nawilżona, ani gładka i miękka. Natomiast krem pozostawił tłustą warstwę i sprawił, że twarz się błyszczy. 
Podsumowując nie polecam tego kremu.

24 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tych produktów. Cranberry kojarzy mi się z woskiem YC :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go otrzymałam, stosowałam ten pod oczy i nie widzę różnicy. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć. Lubię zapach żurawiny. :D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię testować próbki ale tej jeszcze nie miałam okazji spotkać :;p

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like a nice product
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tego nie miałam i nie potrzebuję ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe kremy :) Chętnie je kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów, zresztą jeszcze w ogóle nie miałam kosmetyków żurawinowych :D póki co lubię ją w wersji suszonej - jadalnej ! :D I ewentualnie do picia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny blog:-)
    Od dawna obserwuję:-)
    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię błyszczenia twarzy, więc faktycznie nie bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja własnie szukam czegoś dobrego pod oczy! Może wyprubuję. :)
    W ogóle moja twarz wydaje się taka zmęczona... :c Nie wiem co na to zaradzić..

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro nie polecasz to nawet nie będę go szukać. XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie jestem na etapie poszukiwania czegoś do oczu ! kto wie może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy, ale przyjrzę się im, bo szukam kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie krem na dzień spisuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie miałam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja markę polubiłam, peeling mają super.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tłusta warstw i błyszczenie?Podziękuje;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)